Artikelen

Essent partner Theaterfestival Boulevard

Essent is partner geworden van Theaterfestival Boulevard. Om de betrokkenheid met de stad ’s-Hertogenbosch te onderstrepen, heeft de energieleverancier ervoor gekozen om het nationaal en internationaal geroemde zomerfestival de komende drie jaar te ondersteunen. Dit jaar vindt de 33ste editie van het festival plaats in ’s-Hertogenbosch, van 3 tot en met 13 augustus.

Vierdaagse, Defensie en Nijmegen trekken weer vijf jaar samen op

De organisatie van de Internationale Vierdaagse Afstandsmarsen Nijmegen is voor opnieuw een periode van vijf jaar zeker gesteld door de intensieve samenwerking tussen de initiërende Stichting DE 4DAAGSE, het Ministerie van Defensie en de gemeente Nijmegen.

Olivier Smit van KNSB naar Vitesse

Commercieel directeur Olivier Smit vertrekt na 2,5 jaar bij de KNSB. Per 1 september stapt hij over naar voetbalclub Vitesse, waar hij toetreedt tot de directie en verantwoordelijk wordt voor alle commerciële en marketing activiteiten.

FrieslandCampina co-sponsor bij LottoNL-Jumbo

Zuivelbedrijf FrieslandCampina maakt vandaag bekend dat het als co-sponsor in Team LottoNL-Jumbo stapt.

Vifit Sport verbindt zich aan wielerploeg Team LottoNL-Jumbo

Team LottoNL-Jumbo en FrieslandCampina hebben overeenstemming bereikt over een driejarige verbintenis tussen de Nederlandse wielerploeg en de nieuwe productlijn Vifit Sport.

Nieuwe categorie SponsorRingen: Langlopende Sponsorships

Sponsoren, organisaties, adviesbureaus en andere betrokken partijen kunnen vanaf vandaag hun beste sponsorcases inzenden voor de SponsorRingen. Nieuw dit jaar is de categorie Langlopende Sponsorships waarvoor de vakjury’s zelf nomineren. De andere categorieën zijn: Entertainment & Events, Maatschappij, Kunst & Cultuur, Sport, Gesponsorde en Smart Budget.

Rabobank blijft businesspartner SC Heerenveen

sc Heerenveen en Rabobank hebben hun partnership verlengd met drie jaar. De vijf Friese Rabobanken blijven gezamenlijk in ieder geval tot 2020 als Business Partner betrokken bij de Friese voetbalclub. Deze week ondertekenden beide partijen de driejarige overeenkomst.

Mercedes-Benz beëindigt hoofdsponsoring FashionWeek Amsterdam

Afgelopen 27e editie van de FashionWeek Amsterdam (MBFWA) was de laatste met Mercedes-Benz als hoofdsponsor. Het automerk was acht edities hoofdsponsor van de modeweek. Dat meldt Fashion United.

Heineken nieuwe partner Amsterdam ArenA

De anderhalf miljoen pilsjes die jaarlijks in de Amsterdam ArenA worden getapt, komen binnenkort van Heineken. De bierbrouwer verbindt zich tot en met 2026 als partner aan de ArenA.

Brand New Live lanceert Brand New Live Events

Het entertainment marketingbureau Brand New Live zet een zelfstandig event-label in de markt: Brand New Live Events. Het eventbureau met nieuwe mensen en een nieuwe werkwijze moet het antwoord geven op de groeiende vraag naar bedrijfsevenementen. Jamel van Laarhoven (foto) wordt manager van het nieuwe label.

Dopper en Unilever op Good is the New Cool

Merijn Everaarts (Oprichter en CEO van Dopper) en Anniek Mauser (Directeur Duurzaamheid bij Unilever Benelux) hebben hun deelname bevestigd aan het Good is the New Cool-event dat SE Consultancy en Sponsorreport op 12 september organiseren.

Wim Noordzij en Joost Roset richten Gamers First op

Wim Noordzij en Joost Roset hebben Gamers First opgericht, een bureau gericht op gamers, eSporters en millenials. Gamers First gaat uit van de communities en wilt eSports concepten en mediaformats bundelen.

Topvrouwen in RvC vrouwenvoetbal

Nicole Edelenbos (foto), Jacqueline Smit, Barbara Barend en Maureen Schlejen-Peeters zijn de topvrouwen die de Raad van Commissarissen van de onlangs opgerichte Coöperatie Eredivisie Vrouwenvoetbal (CEV) gaan versterken.

Van Wanrooij stopt als hoofdsponsor FC Den Bosch

Van Wanrooij Bouw & Ontwikkeling zet na drie actieve jaren een punt achter haar hoofdsponsorschap bij FC Den Bosch. Het in Geffen gevestigde bedrijf blijft wel als betrokken sponsor aan de club verbonden.

Douwe Egberts nieuwe partner Nationale Opera & Ballet

Douwe Egberts is de nieuwe partner van Nationale Opera & Ballet, het theater van De Nationale Opera en Het Nationale Ballet. In het theater wordt de nieuwe koffielijn geschonken van Douwe Egberts, genaamd Dutch Originals.