Sponsorreport organiseert regelmatig kennissessies en studiereizen, zoals naar het sponsorcongres in Seattle en naar het hoofdkantoor van UEFA in Zwitserland. Abonnees hebben korting op de kennissessies en studiereizen binnen Europa.
Steeds meer bedrijven verbinden zich aan het leveren van een bijdrage aan een betere wereld. Het bedrijfsleven heeft het geld, de marketing en het besef dat het anders moet. Ook binnen de sponsoring merk je dat duurzaamheid een belangrijk thema is bij het aangaan van nieuwe en verlengen van bestaande partnerships.
Wat houdt een sustainable sponsorship dan eigenlijk in? Hoe kom je tot initiatieven en partijen die aansluiten bij jouw gedachtengoed en ambities, zowel zakelijk als maatschappelijk gezien. Hoe gaat de klimaat- en energiecrisis de economie en het sponsorlandschap bepalen? Welke bedrijven worden de gamechangers van onze toekomst?
De sprekers van het Sponsorreport Jaarcongres geven jou en vele andere sponsorprofessionals uit Nederland antwoord op deze vragen. Maandag 25 maart staat alles in het teken van duurzame sponsorships.
Het congres kent boeiende bijdragen van onder andere hoogleraar Accounting en Sustainability Karen Maas. Zij geeft je haar visie op hoe strategisch invulling te geven aan ambiteis rond duurzaamheid. Verder Sander Kruis, commercieel directeur Team Visma | Lease a bike over de zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor. En vanuit Dublin komt Sean McCabe (Bohemian Football Club); hij houdt een lezing getiteld 'Climate Justice: Aligning Environmental Action with Social Values in Sports'.
Kosten voor deelname aan het jaarcongres bedragen voor abonnees op Sponsorreport met vroegboekkorting tot 19 februari € 445,-. Geen abonnee? Dan kost deelname € 545,-. Vanaf 20 februari kosten tickets € 495,- (abonnees) en € 595,- (niet-abonnees). Dit is inclusief een half jaar abonnement op Sponsorreport. Schrijf nu hier in!