Artikelen

SWOOP nieuwe hoofdsponsor van Vitesse

SWOOP volgt Truphone op als hoofdsponsor bij Vitesse. Swoop was al mouwsponsor bij de Arnhemmers en staat vanaf nu voor meerdere jaren op de borst. Hoeveel geld de hoofdsponsor de club betaalt is niet bekend gemaakt, maar het bedrag zou "passen bij de ambitie van Vitesse en dat men er erg content mee is". Onze inschatting is dat SWOOP tussen de 1 en 1,2 miljoen euro per jaar gaat betalen.

ASICS verlengt hoofdsponsorschap Dam tot Damloop

ASICS heeft het hoofdsponsorschap van de Dam tot Damloop met vier jaar verlengd. In 2012 werd ASICS de hoofdsponsor van het grootste hardloopevenement van Nederland.

Spie ondersteunt schermer Bas Verwijlen

Spie heeft een sponsorovereenkomst afgesloten met de Nederlands topschermer Bas Verwijlen. Spie ondersteunt hem op zijn weg naar zijn vierde Olympische Spelen in 2020.

Mastercard en World Food Programma gaan 100 miljoen maaltijden verstrekken

Tijdens het Global Citizen Festival Hamburg maakten Mastercard en het World Food Programma (WFP) bekend een nieuwe stap te zetten in hun gezamenlijke streven de vicieuze cirkel van honger en armoede te doorbreken. De nieuwe belofte bundelt de kennis van Mastercard op het vlak van technologie en digitale innovatie met de hands-on expertise van WFP in levensreddende voedselhulp en ondersteuningsprogramma’s voor kwetsbare gemeenschappen.

AkzoNobel kleurt Koninklijk Theater Carré

De komende vijf jaar is AkzoNobel de exclusieve verfsponsor van Koninklijk Theater Carré. AkzoNobel is door de kleur- en verfexpertise van Sikkens nauw betrokken bij de renovatie van de Loge Foyer en de verdere instandhouding van het icoon aan de Amstel.

Amstel nieuwe bierpartner van NAC

NAC Breda heeft in Amstel een nieuwe bierpartner gevonden. Beide partijen hebben met ingang van 1 januari 2018 een contract getekend voor de komende vijf jaar. Gedurende deze periode zal bij alle thuiswedstrijden van NAC door het gehele Rat Verlegh Stadion Amstel bier worden geschonken.

Olympia’s Tour door dankzij unieke samenwerking

Olympia''s Tour gaat door in 2017. Er is een unieke samenwerking bedacht om de begroting sluitend te maken. De deelnemende Nederlandse ploegen nemen allen een sponsorpakket af bij de ronde. De teams krijgen daar reclame voor hun hoofdsponsors voor terug.

Hermitage Amsterdam en KLM tekenen sponsorcontract

Op donderdag 6 juli ondertekenden Cathelijne Broers, directeur van de Hermitage Amsterdam, en Pieter Elbers, President-directeur van KLM, de sponsorovereenkomst, waarin de tentoonstelling Hollandse Meesters uit de Hermitage centraal staat.

Urban Sports Week trekt 100.000 bezoekers

De Urban Sports Week Amsterdam is door meer dan 100.000 mensen en urban sportsfans uit de hele wereld bezocht. Tijdens piekuren stonden er 15.000 mensen tegelijk op het Museumplein.

RKC Waalwijk stapt over naar Stanno

Met ingang van het nieuwe seizoen stapt RKC Waalwijk over op een nieuwe kledingleverancier: Stanno. De internationale specialist die zijn teamwearcollectie dit jaar in Nederland introduceerde, wordt de nieuwe kledingpartner van de Geelblauwen.

North Sea Jazz en Rotterdam verlengen tot en met 2022

Bij de opening van het Port of Rotterdam North Sea Jazz Festival is een nieuwe overeenkomst getekend waarmee de samenwerking tussen het festival en de stad Rotterdam verlengd wordt. Het festival blijft tenminste tot en met 2022 in Rotterdam plaatsvinden.

Ziggo sponsort KLM Open

Ziggo treedt toe als sponsor van het KLM Open. Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland. Sportzender Ziggo Sport zendt al alle belangrijke golfwedstrijden van de European Tour en de Amerikaanse PGA Tour en alle majors uit.

Thermen Bussloo nieuwe hoofdsponsor Go Ahead Eagles

Met ingang van het seizoen 2017/2018 prijkt de naam van Thermen Bussloo op de hummel-wedstrijdshirts van het eerste elftal van Go Ahead Eagles. De club en Thermen Bussloo zijn een overeenkomst voor een jaar met een optie op nog twee seizoenen overeengekomen.

Niels Grevenstuk (Heineken) naar Ajax

Per half augustus zal Niels Grevenstuk de afdeling International Partnerships van Ajax gaan leiden. Grevenstuk is momenteel Global Sponsormanager van Heineken International.

SWKGroep sponsort Nederlands dames waterpoloteam

Stichting SWKGroep is de nieuwe sponsor van de Nederlandse waterpolodames. Voorafgaand aan de waterpolo-interland in Utrecht werd de sponsorovereenkomst getekend in het bijzijn van een groep enthousiaste kinderen.