Artikelen

Dyson brengt innovatie naar Amsterdam Dance Event met ‘Future of Sound’

Dit jaar betreedt Dyson het Amsterdam Dance Event (ADE) met een innovatieve ervaring die technologische innovatie en muziek samenbrengt. Het merk, bekend om zijn baanbrekende technologie, introduceert tijdens ADE zijn nieuwste product: de Dyson OnTrac Headphones, en biedt bezoekers een unieke kans om de toekomst van geluid te beleven

Schaats- en marathonteam Reggeborgh presenteert zich

Donderdag 3 oktober was het Parkgebouw in Rijssen het toneel voor de teampresentatie van Schaatsteam Reggeborgh. The Green Team, oftewel de langebaan- en marathonschaatsers van Reggeborgh, presenteerden zich deze avond aan het publiek.

3X3 Unites sluit partnership met Basic-Fit

Stichting 3X3 Unites gaat een jaar lang samenwerken met de bekende en grootste sportschoolketen van Europa. De samenwerking is al zichtbaar tijdens de Fiba 3x3 World Tour Amsterdam Masters. In de Westergas nemen de beste 3x3 basketballers ter wereld het volgend weekend tegen elkaar op.

AFAS Software wordt naamgevend partner van het Sportpaleis in Antwerpen

AFAS Software zal vanaf 2025 naamgevend partner worden van het Sportpaleis in Antwerpen. Als onderdeel van deze samenwerking krijgt de concert- en evenementenlocatie een nieuwe naam, die in 2025 bekendgemaakt zal worden. Omdat het Sportpaleis een begrip is in België, betrekt AFAS de Belgische bevolking bij het proces van de naamsverandering.

Golazo Brands wint prestigieuze gouden Dolphin Award

De interactieve CPR-trainingsvideo van de UEFA-campagne ‘Get Trained, Save Lives’ is in Cannes beloond met een gouden Dolphin Award. Golazo Brands, UEFA en ERC wonnen de prijs tijdens de internationale Cannes Corporate Media & TV Awards, in de categorie ‘interactive videos’.

Marcel Surendonk verlaat Mojo

Sinds 2006 heeft Marcel bij MOJO / Live Nation aan de leiding van de afdeling Brand Partnerships / Sponsoring gestaan.

35 jaar ING en Concertgebouworkest

Sinds 1989 is ING (eerder onder Postbank en NMB) hoofdsponsor van het Koninklijk Concertgebouworkest. Dit jaar wordt het 35-jarig sponsorjubileum gevierd. Daarmee is de samenwerking het langstlopende culturele partnership in Nederland. Eline Overkleeft, bij ING Nederland verantwoordelijk voor de activatie van de sponsorships, en Patty Nobrega, manager corporate partnerships bij het Koninklijk Concertgebouworkest, vertellen waarom de samenwerking al zo lang een succes is.

Team Essent onthult nieuwe magenta schaatspakken tijdens teampresentatie in Thialf

Essent keert terug in het schaatsen met een nieuwe partnerstrategie. In het iconische Thialf is team Essent, gehuld in magenta schaatspakken officieel aan de pers gepresenteerd. Deze teampresentatie is een eerste kennismaking met Team Essent. Bovendien is dit de start van een nieuwe partnerstrategie waarbij merkbeleving en -zichtbaarheid voor Essent hand in hand gaan met investeren in schaats minnend Nederland.

Golazo Brands en FC Afkicken lanceren podcast

FC Afkicken-host Neal Petersen en Guido Klomp, directielid van Golazo Brands duiken voor de podcast 'De Beslissers in sportmarketing' in de wereld van sport en business. Ze gaan in gesprek met beslissers en invloedrijke figuren in de sport én het bedrijfsleven. Hoe versterken hun merken elkaar? De podcast biedt waardevolle inzichten en inspirerende verhalen voor sportliefhebbers, vakgenoten en marketing-professionals.

MVV presenteert uniek André Rieu-shirt

De wereldberoemde Maastrichtenaar André Rieu siert in oktober het shirt van MVV Maastricht. Het MVV-silhouetshirt is vanaf zijn 75e verjaardag - op 1 oktober aanstaande - afgebeeld op het shirt van de club. De actie is een samenwerking tussen MVV Maastricht, André Rieu en de sponsoren OneCasino en Voetbalshop.nl, waardoor het shirt internationaal wordt aangeboden.

Enterprise verlengt partnership met UEFA

’s Werelds grootste autoverhuurder Enterprise is al sinds 2015 partner van de UEFA Europa League en heeft deze samenwerking tot en met het seizoen 2026-2027 verlengd. Dit seizoen zijn Ajax, AZ en FC Twente actief in dit toernooi en dat biedt de Nederlandse tak Enterprise Car Sharing & Rental wederom veel mogelijkheden om het partnership te activeren.

BYD laat de Belgen zingen

Deze zomer bracht BYD de Belgische kust tot leven in samenwerking met Play Nostalgie, door het publiek uit te nodigen voor een unieke karaoke-ervaring in een auto. Een BYD werd op de dijk van Nieuwpoort geplaatst, waar bezoekers de kans kregen om in de auto te zitten, hun favoriete nummer te kiezen en hun verborgen zangtalenten aan de voorbijgangers te tonen.

Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group

Techonomy, de digitale en data dienstverlener uit Eindhoven, wordt onderdeel van de internationale The Relevance Group (TRG). TRG is een groep van gelijksoortige bedrijven in Europa die naast een marktstrategie per land, ook overstijgend op internationale, Europese schaal werkt. Techonomy blijft net als de andere onderdelen binnen TRG onder eigen naam opereren met dezelfde directie.

Samenwerking Jeep met Nederlandse topkitesurfer Stig Hoefnagel

Jeep en de Nederlandse kitesurfsensatie Stig Hoefnagel kiezen voor elkaar. Als professioneel kitesurfer en social mediafenomeen, bekend om zijn spectaculaire stunts en video’s, belichaamt Stig de avontuurlijke geest die perfect past bij het iconische automerk Jeep.

Corendon platina sponsor van Bonaire Regatta

Reisorganisatie Corendon gaat dit jaar een belangrijke bijdrage leveren aan de Bonaire Regatta. Het bestaat uit een zeilwedstrijd overdag en een festival ’s avonds. Zeilers uit de hele Cariben, van alle klassen en leeftijden, komen naar het eiland om tijdens dit vierdaagse evenement tegen elkaar te strijden. Het evenement vindt dit jaar plaats van 6 tot 12 oktober. Het belooft ook dit jaar weer zeilspektakel, levendige culturele festiviteiten, veel muziek, lekker eten en plezier voor het hele gezin.