Artikelen

KPN lanceert eigen ‘KPN Island’ in videogame Fortnite

KPN lanceert als één van de eerste merken in Nederland zijn eigen wereld in de populaire game Fortnite: KPN Island. De wereld wordt onthuld door influencers Enzo Knol, Acid, ‘Bankzitter’ Milo en muziekproducent Russo tijdens de derde aflevering van de populaire YouTube-serie Legends of Gaming (LOG) seizoen 8.

Uitbreiding voor M&C Saatchi in Amsterdam

M&C Saatchi Sport & Entertainment Amsterdam viert het vierjarig bestaan en kondigt de komst van drie belangrijke senior aanwinsten aan. De nieuwe teamleden versterken het bureau na een succesvol vierde jaar, waarin klanten als UEFA, Ballantines, Catawiki en de Bill & Melinda Gates Foundation zijn toegevoegd aan het portfolio, met onder meer Heineken, Red Bull en SkyShowtime.

Succesvolle avond voor de gehandicaptensport in Theater Amsterdam

Op maandagavond 6 november vond in Theater Amsterdam de 15e editie van het benefietdiner voor de Gehandicaptensport plaats. Op de avond is € 503.505,- opgehaald voor sporters met een beperking.

Blue Band doneert 100.000 euro aan Nationaal Schoolontbijt

Tijdens de opening van de ontbijtweek bij Space Expo in Noordwijk overhandigt Blue Band een cheque ter waarde van 100.000 euro aan het Nationaal Schoolontbijt. De donatie is mogelijk gemaakt door Blue Bands ‘Broodje Doneer' retailactie.

AFAS start wekelijkse talkshow op RTL4

AFAS Software gaat in samenwerking met RTL 4 en oud-Koffietijd presentatrice Pernille La Lau starten met Zakenvuur. Een nieuwe beweging met als doel zakelijk Nederland te inspireren, activeren en verbinden. Deze week wordt het online platform van Zakenvuur gelanceerd.

Mastercard wordt partner van Live Nation

Mastercard heeft een uitgebreid meerjarig partnership aangekondigd met Live Nation, ‘s wereld grootste live entertainment bedrijf, waaronder ook Mojo Concerts valt. Live Nation produceert wereldwijd jaarlijks meer dan 40.000 concerten, in Nederland in onder andere in de Ziggo Dome en AFAS Live.

Philips OneBlade nieuwe shirtsponsor PSV Esports

Het logo van Philips OneBlade prijkt het gehele seizoen op de achterkant van de shirts van de spelers van PSV Esports. Het gezondsheidstechnologiebedrijf wordt met Philips OneBlade de hoofdpartner van het Esports team van PSV.

Holland America Line officiële evenement partner ISU

Holland America Line gaat in zee met de internationale Schaatsbond en wordt Official Event Partner van de International Skating Union (ISU). Voortbouwend op de Nederlandse successen in deze sport, waaronder 12 schaatsmedailles op de Olympische Spelen van 2022 in Peking, is Holland America Line in aanloop naar de Olympische Spelen van 2026 zichtbaar tijdens zowel nationale als internationale wedstrijden.

Nederlandse Loterij titelsponsor ISU WK Shorttrack in Rotterdam

De International Skating Union (ISU) heeft Nederlandse Loterij aangekondigd als de officiële titelsponsor van de ISU World Short Track Speed Skating Championships 2024, die in maart plaatsvinden in Rotterdam Ahoy.

Jumbo-Visma vindt nieuwe hoofdsponsor

Richard Plugge heeft laten weten dat Jumbo-Visma een nieuwe hoofdsponsor heeft gevonden. Pas bij de presentatie van de ploeg op 21 december wordt de naam bekendgemaakt.

TOTO naamgever TOTO Masters

Het World Series-darttoernooi in Den Bosch op 26 en 27 januari 2024 heeft de naam TOTO Masters gekregen.

Odido en Samsung partners bij Amsterdam Breaking Championships

Met de eerste editie van Amsterdam Breaking Championships, presented by Odido & Samsung maakt Amsterdam zijn reputatie als Urban Sport Capital weer waar. Amsterdam Breaking Championships vindt plaats op zaterdag 9 december 2023 in de Centrale Markthal in de hoofdstad. De ticketverkoop voor dit nieuwe evenement is gestart.

Schaap en Citroen Juweliers Official Timekeeper van The Padellers

Schaap en Citroen Juweliers wordt de Official Timekeeper van The Padellers. Schaap en Citroen Juweliers is de komende drie jaar zichtbaar op diverse online en offline tijdselementen van The Padellers.

KPN ook komende 3 jaar official partner KPN eDivisie

De Eredivisie CV en DreamHack Sports Games zijn verheugd dat KPN zich ook de komende drie eDivisie-seizoenen als Official Naming Partner aan de gamingcompetitie verbindt. De voortzetting van het succesvolle partnership is vanaf het seizoen 2023/’24 ook te zien in de visuele identiteit die de competitie uitdraagt. Geel maakt plaats voor KPN groen.

Parkhotel Valkenburg terug als hoofdsponsor wielerteam

Na zeven jaar keert Parkhotel Valkenburg terug als hoofdsponsor van het huidige ABLOC Continental Team. Zo zal het hotel en restaurant vanaf 1 januari 2024 opnieuw naamgever zijn van de Alkmaarse formatie.