Artikelen

KPN Introduceert verrijkte voetbalbeleving met TV+ App voor Eredivisiefans

KPN heeft zijn aanbod voor voetballiefhebbers uitgebreid met de nieuwe KPN TV+ app, waarmee abonnees alle Eredivisiewedstrijden tegelijkertijd kunnen volgen en exclusieve toegang hebben tot live statistieken. De nieuwe app maakt het eenvoudiger dan ooit om op de hoogte te blijven van elke wedstrijd en in real-time analyses te volgen, zowel thuis op de bank als onderweg.

KNHB & Rabobank organiseren onvergetelijke dag voor hockeyfans

Op 30 oktober jl. werd SV Kampong Hockey omgetoverd tot een oranje hockeywalhalla, waar bijna 2.000 enthousiaste kinderen van 9 tot 12 jaar zich verzamelden om hun Olympische helden te ontmoeten en mee te doen aan allerlei hockeyactiviteiten. Deze editie was bijzonder: beide teams die afgelopen zomer goud wonnen in Parijs waren aanwezig om de jonge fans een onvergetelijke dag te bezorgen. Daarnaast overhandigde Rabobank een uniek cadeau aan de Olympisch kampioenen.

Rembrandt x G-STAR: Twee Nederlandse iconen uit verschillende tijdperken

Op uitnodiging van Museum Rembrandthuis stapt opnieuw een Amsterdamse grootheid in de voetsporen van Rembrandt. Na het enorme succes van het tijdelijke tattoo-atelier van Schiffmacher & Veldhoen in 2023, vertaalt modemerk G-STAR Rembrandts vakmanschap op een vernieuwende manier naar denim. Geïnspireerd door Rembrandts etstechniek en zijn iconische zelfportret uit de museumcollectie, heeft het ontwerpteam van G-STAR de nieuwste lasertechnologieën gecombineerd met experimenten op diverse soorten denim. Zo brengt G-STAR een eerbetoon aan eeuwenoude ambacht, op een innovatieve manier.

BACARDÍ x PATTA: een viering van samenkomst en authentieke passie

BACARDÍ Rum en het streetwear label PATTA bundelen hun krachten in een nieuwe samenwerking waarin vrienden, familie, muziek en authenticiteit centraal staan. Deze samenwerking viert de kracht van samenzijn, culturele expressie en het inspireren van de nieuwe generatie om hun passies te volgen. Het motto ‘Do What Moves You’ vat een levensstijl samen die diep geworteld is in gedeelde Caribische vibes en het vieren van de momenten die ons verenigen.

Jubileumjaar Amsterdam 750 feestelijk van start gegaan

De viering van het 750-jarig bestaan van Amsterdam is op 27 oktober feestelijk van start gegaan met een groots Openingsconcert in de Ziggo Dome. Het jubileumjaar, dat nu officieel van start is gegaan, belooft een reis door de geschiedenis en cultuur van de stad te worden, waarin de stad haar verhalen vertelt, herdenkt en viert.

Jongerengagement – is gaming en esports de sleutel?

Tijdens Dutch Media Week hebben H20 Esports Campus en Go!Gaming op een innovatieve manier gaming en esports ingezet om jongeren te betrekken bij de Xperience Day op het Media Park in Hilversum. De samenwerking tussen deze partners heeft geleid tot een vernieuwende invulling van het evenement, waarbij jongeren via hun interesses – gaming en esports – werden verbonden aan de wereld van media en technologie. Het project werd geïnitieerd door Sten Vos, marketingmanager bij Dutch Media Week vanuit Beeld & Geluid.

Old Amsterdam in AFAS Live

Twee Amsterdamse iconen slaan de handen ineen: Old Amsterdam, bekend om zijn karakteristieke smaak, en AFAS Live, de locatie in Amsterdam voor concerten en evenementen, kondigen een smakelijke samenwerking aan. Vanaf oktober 2024 wordt Old Amsterdam de exclusieve aanbieder van diverse kaassnacks in AFAS Live. Zo kunnen bezoekers nog meer genieten van een complete ervaring tijdens evenementen.

Feyenoord en Heineken gaan tot tenminste 2030 met elkaar door

Feyenoord en Heineken verlengen hun dertig jaar durend partnership tot tenminste 2030. Heineken blijft niet alleen Official Partner van Feyenoord 1, maar wordt dat ook van Feyenoord Vrouwen 1. De samenwerking gaat verder dan het schenken van bier met of zonder alcohol. Ook gaat Heineken er samen met Feyenoord voor zorgen dat supporters in het stadion voor, tijdens en na de wedstrijd nog meer kunnen genieten van het voetbal.

Donny Roelvink ambassadeur van Movember

Nederlands model, acteur en mediapersoonlijkheid Donny Roelvink steunt de wereldwijde liefdadigheidsinstelling Movember door in november zijn snor te laten staan om het bewustzijn rondom mannengezondheid te vergroten. Movember zet zich in om prostaatkanker, teelbalkanker, mentale gezondheid en zelfmoordpreventie aan te pakken.

FC Twente en Cerriva hebben het contract opengebroken en verlengd

Het Twentse bedrijf, actief in de keramische wereld, is sinds 2022 Premium Partner van FC Twente en blijft dat ook de komende jaren. Cerriva en FC Twente hebben het contract verlengd tot medio 2027. Gerrit van het Oever, oprichter en directeur Cerriva, is tevreden.

Happy Birthday Amsterdam: H’ART Museum viert 750 jaar met unieke kunstverzameling

In het kader van het jubileumjaar 'Amsterdam 750' brengt het H’ART Museum een uitzonderlijke tentoonstelling: Happy Birthday Amsterdam. Van 4 december 2024 tot en met 16 maart 2025 worden 75 kunstenaars geëerd die de stad haar unieke kleur en karakter hebben gegeven. Van schilderijen en fotografie tot iconen uit het Amsterdamse straatbeeld en sculpturen – de expositie biedt een veelzijdige blik op de stad als kunststad.

MN Media bundelt de krachten met Nederlands bekendste tuinman

Lodewijk Hoekstra, bekend van tv-programma’s als Eigen Huis & Tuin, slaat de handen ineen met MN Media, de producent en distributeur van succesvolle impactfilms zoals Onder het Maaiveld, De Wilde Noordzee en Beyond, Ode to the Earth, om gezamenlijk een breed publiek te inspireren en te activeren richting vergroening.

Vredestein komt met racegame met ex-F1-coureur Giancarlo Fisichella

Apollo Tyres Ltd heeft deze maand 'Beat the Winter' uitgebracht, een nieuwe racegame, onderdeel van een digitale marketingcampagne voor consumenten. Het spel is ter promotie van de introductie van de Vredestein Wintrac Pro+, de nieuwste toevoeging aan het Vredestein Premium-assortiment winterbanden.

Enterprise hoofdsponsor van podcast Football is Life

Sportjournalist Diana Kuip en (ex-)topvoetballers Daley Blind en Siem de Jong zijn onlangs begonnen met het derde seizoen van hun podcast Football is Life. Vanaf nu tot medio 2026 doen zij dat samen met Enterprise Car Sharing & Rental, de Nederlandse tak van ‘s werelds grootste autoverhuurder, als hoofdsponsor.

Lancering Team Achterhoek

Team Achterhoek maakt deel uit van het project 'Achterhoekse Topsport inspireert breedtesport' van Achterhoek in Beweging, en is een initiatief waarbij gemeenten en bedrijven samenwerken om talentvolle (top)sporters uit de regio te ondersteunen op weg naar grootse prestaties.