Artikelen

Rabobank verlengt samenwerking met H20 Esports Campus

Rabobank en H20 hebben hun partnership met drie jaar verlengd, waarmee de samenwerking voortgezet wordt die vijf jaar geleden begon. Als founding partner stond Rabobank aan de basis van de H20 Esports Campus in Purmerend en het bijbehorende Rabo Esports Stadium Amsterdam. Deze samenwerking is uitgegroeid tot een belangrijke hub voor innovatie, educatie en creatieve technologie.

Drie partnerships pakken het podium in nieuwe talentenjacht ‘The Headliner’

In de nieuwe talentenjacht, ‘The Headliner’, gaan twee coachteams de strijd met elkaar aan: Nick Schilder & Typhoon en Jacqueline Govaert & Kraantje Pappie. Samen met andere professionals uit de muziekindustrie gaan zij de kijker helpen bij het kiezen van dé nieuwe livesensatie van Nederland. Niet alleen de talenten pakken in deze nieuwe talentenjacht het podium, ook drie sterke partnerships staan in de spotlight van ‘The Headliner’.

Nationale-Nederlanden nieuwe hoofdpartner van Kunsthal Rotterdam

De samenwerking tussen Nationale-Nederlanden (NN) en Kunsthal Rotterdam loopt al sinds 2016, en beide partijen kondigen met trots aan dat de succesvolle samenwerking wordt verstevigd. Vanaf 2025 wordt NN voor een periode van twee jaar hoofdpartner van de Kunsthal. NN en de Kunsthal gaan zich samen inzetten om meer mensen in aanraking te brengen met kunst en cultuur.

Ziggo Dome verstevigt partnerschappen met Coca-Cola en Heineken

De Ziggo Dome, een van de meest iconische concertlocaties van Nederland, heeft onlangs haar langdurige samenwerkingen met Coca-Cola en Heineken verlengd. Beide partnerschappen, die sinds de opening in 2012 bestaan, benadrukken de gedeelde focus op vernieuwing en het bieden van een unieke beleving voor bezoekers. Met deze verlengingen, respectievelijk tot 2029 en 2031, zetten de betrokken partijen koers naar een toekomst vol innovatieve initiatieven en publieksgerichte oplossingen.

Grolsch en FC Twente verlengen sponsorschap

'De Grolsch Veste' blijft de komende 10 jaar de naam van het stadion. FC Twente en Koninklijke Grolsch verlengen hun langdurige samenwerking met nog eens 10 jaar.

Schrijf jouw case in voor de SponsorRingen 2024!

De deadline voor de SponsorRingen editie 2024 nadert snel! Heb jij een inspirerende sponsorcase uit de periode 1 januari 2024 tot en met 31 december 2024? Dit is je kans om jouw werk in te zenden en mee te dingen naar dé erkenning binnen het vakgebied.

Nieuw partnership Van Doorne en het Van Gogh Museum

Vanaf 1 januari 2025 slaan Van Doorne en het Van Gogh Museum de handen ineen in een driejarig partnerschap. Het advocatenkantoor wordt exclusieve sponsor van 'Vincent op Vrijdag', een evenement dat kunst en cultuur toegankelijk maakt op een vernieuwende manier. Met deze samenwerking willen beide partijen niet alleen de kunstsector versterken, maar ook een jongere generatie inspireren met de verbindende kracht van kunst.

ABN AMRO tot en met 2028 hoofdsponsor Ajax Vrouwen

ABN AMRO en Ajax hebben hun langlopende samenwerking verlengd. ABN AMRO blijft minimaal tot en met 2028 hoofdsponsor van Ajax Vrouwen. Dat hoofdsponsorschap loopt sinds 2015; bij de ingang van de nieuwe overeenkomst op 1 juli 2025 is ABN AMRO tien jaar hoofdsponsor van Ajax Vrouwen. De bank, al ruim dertig jaar op diverse manieren als partner aan Ajax verbonden, blijft tevens maatschappelijk partner.

STOX Energy Socks nieuwe partner van Le Champion

Le Champion en STOX Energy Socks kondigen een nieuwe samenwerking aan. De innovatie compressiekousenleverancier sluit zich voor de komende drie jaar aan bij een aantal van de grootste evenementen van Sportorganisatie Le Champion: de NN Egmond Halve Marathon, Zandvoort Circuit Run en NN Dam tot Damloop.

KNWU: van BORN naar Amacx, nieuwe partner in sportvoeding

De Koninklijke Nederlandsche Wielren Unie (KNWU) heeft een belangrijke transitie doorgemaakt op het gebied van sportvoeding. Na een samenwerking van meer dan 25 jaar met het Limburgse merk BORN, kiest de bond per 1 januari 2025 voor Amacx als nieuwe strategische partner. Deze verandering markeert niet alleen het einde van een tijdperk, maar ook het begin van een nieuwe fase, gericht op innovatie en topprestaties.

Tickets for Good lanceert in Nederland met steun van Robbie Williams en Hans Brouwer

Tickets for Good, een social-profitorganisatie die zorgmedewerkers voordelig toegang biedt tot sport- en muziekevenementen, theaters en musea, is officieel gelanceerd in Nederland. Na succesvolle introducties in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten, breidt Tickets for Good nu uit naar Nederland. De missie is helder: zorgmedewerkers waarderen voor hun onmisbare bijdrage aan de samenleving. Robbie Williams en Hans Brouwer, beide ambassadeurs van Tickets for Good, ondersteunen de lancering.

H’ART Museum en Aegon kondigen partnership aan

H’ART Museum, een gerenommeerde kunstinstelling die gevestigd is in Amsterdam, en Aegon Ltd, een toonaangevende internationale financiële dienstverlener, zijn trots vandaag bekend te maken dat zij per 1 januari 2025 een strategische samenwerking aangaan voor een initiële periode van twee jaar.

TIG Sports wordt TIG Sports & Events

2024 markeerde een belangrijke mijlpaal voor TIG Sports. Twintig jaar na de organisatie van het KLM Open in 2004, breidt het bureau zijn focus uit. Met de nieuwe naam TIG Sports & Events wordt de ambitie uitgesproken om grootschalige live-evenementen buiten de sportsector te organiseren.

Impact agencies Teamplayers en More2Win fuseren

Per 1 januari zijn de impactondernemers van Teamplayers en More2Win samengegaan onder één vlag. Dat doen ze onder de naam More2Win, want het zijn precies die drie woorden die de gezamenlijke missie perfect definiëren. Er is nog veel meer te winnen wanneer het gaat om het vergroten én vermarkten van de maatschappelijke waarde van sport. En vooral op een frisse, positieve manier, waardoor iedereen zin krijgt om mee te veranderen.

ALLsportsradio verlengt samenwerking met Fonds Gehandicaptensport

Fonds Gehandicaptensport en ALLsportsradio hebben hun samenwerking per 1 januari 2025 voor onbepaalde tijd verlengd. ALLsportsradio ondersteunt Fonds Gehandicaptensport al jarenlang in het vergroten van de zichtbaarheid van aangepast sporten. Met deze verlenging zetten ze hun gezamenlijke missie voort om sport voor mensen met een beperking toegankelijker te maken en te promoten.