Artikelen

Crowdfundingplatform voor cultuurtalenten

Dat crowdfunding voor sporttalenten werkt, heeft Talentboek.nl inmiddels wel bewezen. Meer dan zeven ton is opgehaald voor de ambities van de toekomstige sporttoppers. Dat crowdfunding voor talenten uit de kunst en cultuur ook gaat werken, kan Talentboek nu laten zien. Dankzij ABN AMRO heeft initiatiefneemster Yvonne van Gennip een crowdfunding-website voor talentvolle zangers en muzikanten kunnen ontwikkelen.

Albert Heijn en NOC*NSF organiseren AH Sportfestijn

In het weekend van 9 en 10 september organiseren Albert Heijn en NOC*NSF het eerste AH Sportfestijn in het Haagse Zuiderpark. Naast een grote diversiteit in sportactiviteiten valt er veel te ontdekken op het gebied van gezond eten.

Ook Mascha van Werven van KNSB naar Vitesse

Per 1 september neemt Mascha van Werven, Manager Marketing, Communicatie en Media, afscheid van de KNSB. Mascha blijft actief in de sporten maakt de overstap naar Vitesse in Arnhem als Head of Marketing. Onlangs maakte Commercieel Directeur Olivier Smit dezelfde overstap.

Topmarketeer Afdhel Aziz naar Nederland

Op 12 september spreekt de Amerikaanse topmarketeer en inspirator Afdhel Aziz in Rotterdam. Aziz is een van de grootste experts op het gebied van brand purpose. Hij is de co-auteur van de bijbel op dit gebied Good is the New Cool: Market Like You Give a Damn.

IKO Insulations hoofdsponsor nieuwe schaatsploeg

IKO Insulations is de nieuwe hoofdsponsor van het schaatsteam dat onder leiding staat van de trainers Erwin en Martin ten Hove. Het internationale bedrijf in isolatiematerialen, dakbedekking en waterdichting verbindt zich voor meerdere jaren aan het team waar ook Marije Joling onderdeel van uitmaakt.

Martin Glas hoofdsponsor FC Oss

Martin Glas is de nieuwe hoofdsponsor van FC Oss. Het Eindhovense glasbedrijf geeft met de nieuwe éénjarige overeenkomst een vervolg op de shirtsponsoring van het afgelopen seizoen. Zij staan vanaf maart van dit jaar al op de borst van de voetballers van FC Oss.

Maradona traint Nederlands amateurteam

Ter voorbereiding op KampioensKoorts 2018, een campagne van Keuken Kampioen en FOX Sports, maken Nederlandse amateurvoetballers kans op een unieke clinic met Diego Maradona.

ERIMA kledingsponsor KNBB Sectie Pool

Het gerenommeerde sportmerk ERIMA is de komende drie jaar de exclusieve kledingpartner van de verschillende topsportprogramma’s binnen de KNBB Sectie Pool.

Terugkeer van de wasmachine op Lowlands

Miele maakt het op Lowlands met de Miele PowerWash mogelijk om je kleding af te geven en gewassen retour te krijgen. En je zelf ook helemaal te verfrissen.

What’s Happening met Rabobank op Lowlands

Rabobank is dit jaar samen met Kunstbende voor het eerst partner van Lowlands als onderdeel van de nieuwe sponsorstrategie van de bank. Sponsorstrateeg Tom van Kuyk kijkt vooruit naar een spannend en talentvol festivalweekend. Relevantie laten zien is daarbij het allerbelangrijkste.

GX Software nieuwe tenuesponsor N.E.C.

GX Software is de komende drie seizoenen de nieuwe tenuesponsor van N.E.C. Vanaf vrijdag 18 augustus speelt de N.E.C.-selectie zijn wedstrijden met het logo van GX op de wedstrijdbroek en de achterzijde van de thuis- en uitshirts.

IJshockey Nederland hekelt Nederlandse politiek inzake kansspelwetgeving

IJshockey Nederland-voorzitter Ruud Vreeman beticht de Nederlandse politiek van tegenwerking omtrent de wetgeving rondom kansspelen. Daardoor kan hoofdsponsor Kroon Casino het sponsorcontract met IJshockey Nederland nog steeds niet activeren.

Evi van Lanschot sponsort Team Meppelink/Van Gestel

Evi van Lanschot is de nieuwe sponsor van het dames beachvolleybalteam Meppelink/Van Gestel. Samen gaan zij van 16 augustus tot en met 20 augustus 2017 naar het EK Beachvolleybal in Letland.

Centralpoint.nl nieuwe shirtsponsor FC Utrecht

FC Utrecht heeft een nieuwe shirtsponsor. Vanaf vandaag is Centralpoint.nl zichtbaar op de achterkant van het speelshirt van het elftal uit de Domstad. Centralpoint is sinds vorige maand onderdeel van Infotheek Group, dat zich vorig jaar oktober voor 2 jaar aan de club verbond.

Rabobank nieuwe hoofdsponsor Sneekweek

Per 1 januari 2018 is Rabobank de nieuwe hoofdsponsor van de KWS/Sneekweek voor de komende vijf jaar. Ze neemt het stokje over van LiptonIce Tea/Unilever.