Artikelen

Larger Than Life

Armin van Buuren en Chef’Special brengen officiële anthem voor het Nederlands elftal uit: ‘Larger Than Life’.

Vijf nieuwe aanwinsten voor One:Nil

One:Nil verwelkomt vijf nieuwe krachten. Het creatieve bureau in sport anticipeert daarmee op de groeiende klantvraag en de toenemende omvang van campagnes. Zowel het creatieve team als het klantteam werden gericht versterkt.

Eric Lankers sluit zich aan bij Teamplayers

Eric kent een lange carrière in de sportwereld bij onder andere sportkoepel NOC*NSF en sportmarketingbureau Triple Double en is als ondernemer betrokken bij Plaza Padel. Binnen Teamplayers zal Eric zich gaan inzetten als strategisch partnership manager, Eric participeert daarnaast ook in het bedrijf.

Decathlon wordt titelsponsor Premier Padel Rotterdam

Decathlon en Premier Padel Rotterdam zijn een samenwerking overeengekomen die het sportmerk 3 jaar als naamgever verbindt aan het grootste padeltoernooi op de Nederlandse kalender. Decathlon Premier Padel Rotterdam vindt van 9 tot en met 15 september 2024 plaats in Rotterdam Ahoy.

Acibadem wordt medical partner 3x3 Unites

3X3 Unites presenteert Acibadem International Medical Center als nieuwe partner. 3X3 Unites en Acibadem willen vooral op educatief gebied met betrekking tot sport en gezondheid gezamenlijk optrekken.

Staatsloterij zingt samen met Jan Smit

Staatsloterij is een samenwerking gestart met de Volendamse zanger Jan Smit om liedjes te maken voor de spelers van het Nederlands elftal. Als eerste viert Smit de EK-selectie van dorpsgenoot Joey Veerman met ode.

KPN kat Louis meldt zich bij Oranje

KPN staat pal achter het voetbal van Oranje en is er samen met miljoenen fans bij als 14 juni het EK voetbal in Duitsland aanvangt. Natuurlijk duikt KPN kat Louis ook op in Duitsland om Oranje aan te moedigen.

Ajax en Curaçao verlengen partnership tot en met 2027

Ajax en de Curaçao Tourist Board hebben de samenwerking verlengd. Curaçao is sinds januari 2020 de mouwpartner van Ajax, en blijft dit tot januari 2025. De samenwerking als Official Partner is tot en met 2027 verlengd.

Geen Nespresso La Terraza op Lowlands

Nespresso zal dit jaar geen merkactivatie hebben tijdens Lowlands. Daarmee verdwijnt ook La Terraza, een van de opvallendste en mooiste bouwwerken op het festival van de afgelopen jaren, met het beste uitzicht én de beste koffie.

Lease a Bike deelt sponsorplekken tijdens Tour de France

Kersverse sponsor Lease a Bike kondigt vandaag aan dat het tijdens de Tour de France zijn sponsorplekken zal delen met andere bedrijven en organisaties.

Ajax en Atelier Munro gaan partnership-overeenkomst aan

Ajax en Atelier Munro hebben een partnership-overeenkomst ondertekend. Het van origine Amsterdamse bedrijf is vanaf komend seizoen tot en met minimaal 2027 Official Formal Wear Supplier. Bestuurders en medewerkers van Ajax worden door Atelier Munro gekleed, de mannen- en vrouwenteams van Ajax zullen bij bepaalde officiële gelegenheden en een selectief aantal wedstrijden de pakken en formal wear van Atelier Munro dragen.

Samenwerking Nationale Opera & Ballet en Cartier

Nationale Opera & Ballet gaat een exclusieve samenwerking aan met het wereldberoemde juweliershuis Cartier voor de balletvoorstelling Jewels, die in februari 2025 in première gaat.

ING op zoek naar het OranjeDNA

Met een spetterend optreden van Guus Meeuwis in het atrium van het hoofdkantoor van ING werd afgelopen donderdag de nieuwe EK-campagne van de bank groots afgetrapt. Head of Brand Experience, Marketing & Communications ING Nederland Yolanda van Die en Hoofd Sponsoring en Events Steffen van Iersel vertellen wat we in aanloop naar het toernooi allemaal kunnen verwachten en wat precies het OranjeDNA is.

Kumpany & Validators lanceren onderzoekspropositie voor merkactivatie

Kumpany & Validators lanceren een marktbrede onderzoekspropositie die de effectiviteit van merkactivatie inzichtelijk moet maken.

OranjeDNA, ING gaat op zoek naar wat Oranje zo bijzonder maakt

Met de introductie van de speciale EK tv-commercial geeft ING het startsein voor een ontdekkingstocht naar wat Oranje zo bijzonder maakt. Samen met minstens 10 miljoen voetballiefhebbers gaat ING op zoek naar het OranjeDNA. Dat gebeurt door geïntegreerde campagne aanpak met onder meer een tv-commercial met een speciale track van Guus Meeuwis, samenwerkingen met de Oranjezomer en de ochtendshow van Radio 538, de inzet van Snapchat, TikTok en content via de kanalen van ING. Aan de campagne wordt meegewerkt door bondscoach Ronald Koeman, spelers van het Nederlands Elftal en Soufiane Touzani.