Manager Partnerships | Sponsoring | Business development

Martijn Beenen verbindt al ruim 20 jaar bedrijven en merken met elkaar.

Door Martijn Beenen

Martijn Beenen gestart als Community Manager van SponsorReport

Nee, ik ben niet de nieuwe Ad. Ik ben Martijn Beenen en wel ‘at’ your service. Als community manager ga ik zowel inhoudelijk als commercieel vorm en richting geven aan het mooie platform dat Ad voor ons heeft achtergelaten.

Ad Maatjens gestopt als hoofdredacteur van SponsorReport

Na 25 jaar met enorme toewijding te hebben gewerkt in het sponsorvak, heeft Ad Maatjens zijn rol als hoofdredacteur van SponsorReport neergelegd. Sponsoring heeft hem altijd gefascineerd. Echter, nu hij 68 jaar is geworden, vond hij het tijd om het wat rustiger aan te doen.

Oranjecamping Geannuleerd

Tribe Sports heeft moeten besluiten dat de Camping van Oranje, een partnership met KNVB, niet doorgaat. De afgelopen weken is men als organisatie geconfronteerd met teveel onzekerheid en externe factoren die een veilige organisatie van de campings in Hamburg en Berlijn in de weg stonden.

Shirtsponsor Inspirience VII

Sponsoring is voor de betaald voetbalclubs in Nederland een van de belangrijkste inkomstenbronnen. Bij merken en bedrijven is het in veel gevallen een groot onderdeel van de marketingmix. Voor zowel de sponsor als de club is het daarom essentieel om te weten wat iedere geïnvesteerde euro oplevert. Tijdens de 7e editie van de ‘Shirtsponsor Inspirience’, dit keer in Stadion Galgenwaard, werd stilgestaan bij de ontwikkelingen en verschillende methodes om van een partnership een businesscase te maken, gericht op meetbare resultaten en winstgevendheid.