Artikelen

True Ideas gaat samenwerken met KNVB

True Ideas gaat samen met KNVB de maatschappelijke partnerstrategie van de voetbalbond ontwikkelen.

EY partner van World Padel Tour Amsterdam Open

EY verbindt zich tot en met 2024 als partner aan de World Padel Tour (WPT) Amsterdam Open, het prestigieuze toernooi dat dit jaar van 11 tot en met 15 oktober in AFAS Live plaatsvindt.

Rabobank en HV&CV Quick verlengen partnership met 3 jaar

Tijdens de Ledenraadsvergadering van Rabobank Regio Den Haag, die op 12 juni bij de Haagse Voetbal & Cricket Vereniging Quick plaatsvond, verlengde Rabobank en HV&CV Quick hun partnership met 3 jaar. In het bijzijn van zo’n 35 ledenraadsleden zetten Willem van Nieuwkerk, voorzitter van HV&CV Quick en Harry Wientjens, directeur coöperatieve Rabobank hun handtekening onder het nieuwe contract.

'Jeugd in beweging krijgen belangrijkste taak sportsponsor'

Jeugd aan het bewegen krijgen is het belangrijkste maatschappelijke onderwerp waar sportsponsors zich op moeten richten (51%). Dit blijkt uit het onderzoek naar de beleving van sportsponsoring onder ruim 1000 Nederlanders. Het onderzoek is een initiatief van Frank van den Wall Bake, associate partner bij IVRM Sport, en uitgevoerd in samenwerking met onderzoeksbureau MarketResponse.

Hyundai en Van Gogh Museum trakteren ouderen op tentoonstelling in jubileumjaar

Ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan van het Van Gogh Museum trakteerden Hyundai en het museum ouderen op een speciale editie van de Connection Day.

VolkerWessels stapt in professioneel vrouwenwielrennen

VolkerWessels wordt hoofdsponsor van een vrouwenwielerploeg. Vanaf komend seizoen neemt VolkerWessels in goed overleg de formatie van UCI Continental Team Parkhotel Valkenburg over en zal de ploeg verder gaan onder de naam VolkerWessels Cycling Team.

Feyenoord en Verloning.nl verlengen partnership

Feyenoord en Verloning.nl hebben hun partnership met drie seizoenen verlengd. Verloning.nl is sinds 2019 Partner van Feyenoord vanuit het Feyenoord Accelerator-programma. De succesvolle samenwerking tussen beide partijen leidde er afgelopen seizoen al toe dat Verloning.nl in de partnerpiramide doorgroeide naar Strategisch Partner. Deze overeenkomst is nu opengebroken en verlengd met drie seizoenen.

Yvonne van Gennip Talent Fonds en Allianz gaan samenwerken

Vandaag hebben verzekeraar Allianz en het Yvonne van Gennip Talent Fonds (YVGTF) een samenwerkingsovereenkomst ondertekend. Allianz, partner van het Watersportverbond, gaat jonge watersporttalenten helpen zich te presenteren via het crowdfundingplatform van YVGTF. Dit sluit aan bij de missie van Allianz om de watersport vooruit te helpen en jonge mensen in beweging te krijgen.

Ajax en CSU verlengen samenwerking tot en met 2030

Ajax en CSU hebben hun samenwerking verlengd tot en met 2030. CSU is Official Sponsor en Official Schoonmaak Partner van Ajax en blijft dit minimaal voor de komende zeven seizoenen. CSU is schoonmaakpartner op sportcomplex de Toekomst en in de Johan Cruijff ArenA. Het partnership met de ArenA is ook tot en met 2030 verlengd. Ajax, Johan Cruijff ArenA en CSU blijven gezamenlijk maatschappelijke projecten ontwikkelen op het vlak van onder andere duurzaamheid en arbeidsmarktparticipatie.

Ajax en ING grote winnaars SponsorRingen

Met ieder drie SponsorRingen waren Ajax en ING donderdag de grote winnaars bij de uitreiking van de SponsorRingen. ABN AMRO en VriendenLoterij wonnen twee keer goud. Imre van Leeuwen werd uitgeroepen tot Sponsor Personality van het Jaar.

Max Verstappen, Chantal Janzen en Armin van Buuren meest populaire merkambassadeurs van Nederland

Max Verstappen, Chantal Janzen en Armin van Buuren hebben een SponsorRing ontvangen als de meest populaire merkambassadeurs in de sport-, muziek- en entertainmentwereld. Dat is afgelopen donderdag bekend gemaakt in AFAS Live, tijdens de uitreiking van de SponsorRingen, de awards voor de beste sponsorcases van het jaar.

Almere City FC met OneCasino als nieuwe shirtsponsor

Almere City FC debuteert in de eredivisie met OneCasino als nieuwe shirtsponsor.

Flink en Ajax verlengen partnership tot en met 2025

Ajax en boodschappen-bezorgservice Flink hebben hun partnership-overeenkomst verlengd. Flink blijft tot en met minimaal 2025 Official Grocery Delivery Partner en Official Meal Delivery Partner van Ajax. De acties voor seizoenkaarthouders, thuiskijkers en andere fans worden voortgezet.

Fastned ondersteunt BEAT Cycling Club om profwielrennen uitstootvrij te maken

Fastned, het Europese snellaadbedrijf, en wielerploeg BEAT gaan samenwerken om de omschakeling naar elektrisch rijden en verduurzaming van de wielersport te versnellen. De twee partijen slaan hun handen ineen om elektrisch rijden met volgauto’s in de professionele wielersport verder mogelijk te maken.

The Padellers official sponsor en padelpartner van Ajax

Ajax en The Padellers hebben een partnership gesloten. The Padellers is vanaf komend seizoen tot en met minimaal 2025 Official Sponsor en Official Padel Partner van Ajax.