Artikelen

Tour de France Femmes avec Zwift 2024 start in Nederland

Rotterdam, Den Haag en Dordrecht zijn in 2024 gastheer van de eerste buitenlandse start van de Tour de France Femmes avec Zwift. Op 12 en 13 augustus worden er drie etappes verreden in de regio, waarvan de eerste start in Rotterdam en finisht in Den Haag. De tweede etappe start dinsdagochtend op 13 augustus in Dordrecht en finisht in Rotterdam. In de middag is er een tijdrit in het centrum van Rotterdam. Op 25 oktober worden in Parijs de volledige routes bekend gemaakt.

Tweede Divisie wordt Betnation Divisie

De naam van de Tweede Divisie voetbal verandert van Jack's League in Betnation Divisie. Betnation heeft een contract voor twee seizoenen getekend. Medio 2025 zal de naam van de competitie weer veranderen.

Arrow nieuwe naamgever Arrow Venloop

Vanaf de nieuwe editie in 2024 zal Arrow optreden als de nieuwe hoofdsponsor van de Venloop. Arrow heeft een contract voor vier jaar getekend.

Feyenoord Vrouwen 1 vindt in CSU vierde nieuwe partner

CSU heeft zich per 1 juli 2023 als Official Partner aan Feyenoord Vrouwen 1 verbonden. Het schoonmaakbedrijf, onder andere actief in de branches Zorg, Kantoren, Hotels en Recreatie, wil in ieder geval de komende drie seizoenen bijdragen aan de verdere ontwikkeling van het professionele vrouwenvoetbal bij Feyenoord.

BetCity nieuwe hoofdsponsor Open Golf Tour

BetCity is naamgevend hoofdsponsor geworden van de Open Golf Tour. De samenwerking met BetCity moet het Nederlandse circuit voor lage handicappers kans geven zich verder te ontwikkelen.

EY verbindt naam aan Gouden Kalveren Gala

Accountants- en adviesorganisatie EY breidt de samenwerking met het Nederlands Film Festival uit en wordt naamgever van het EY Gouden Kalveren Gala. Tijdens dit jaarlijkse filmspektakel worden de Gouden Kalveren uitgereikt, de belangrijkste prijzen in Nederland voor films, series, documentaires en digitale cultuur.

711 Casino prijkt op rug FC Emmen-tenue

Komend seizoen zal 711 Casino bovenaan op de rug van het FC Emmen-tenue prijken. Het online casino en de Drentse club zijn begin vorige week een samenwerking aangegaan van twee seizoenen.

TikTok officieel content partner van Tomorrowland

TikTok wordt een officiële content partner van Tomorrowland. De samenwerking moet zorgen voor een nog spectaculairdere reis in de wereld van muziek, eenheid en magie voor de wereldwijde community.

Betnation hoofdsponsor van Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles heeft met ingang van het seizoen 2023/2024 een nieuwe hoofdsponsor gevonden. Vorige week maandag (26 juni) werd door Betnation een handtekening gezet onder een sponsorovereenkomst van twee jaar.

EFDN: voetbal in beweging

Van het European Football for Development Network (EFDN) wordt wel eens gezegd dat het misschien wel het best bewaarde geheim in het Europese voetbal is. Toch heeft het netwerk inmiddels meer dan 160 clubs, competities en bonden uit het Europese profvoetbal als lid! Op 4 juli is door EFDN de ‘More than Football Movement’ aangekondigd. Het initiatief biedt commerciële partijen de mogelijkheid zich te verbinden aan de maatschappelijke projecten die EFDN bij de Europese voetbalclubs uitrolt. Een interview met oprichter Hubert Rovers en adviseur Renee Balkema.

Corendon en Rotterdam Unlimited vieren samen Zomercarnaval

Corendon, restaurant Mondi en Rotterdam Unlimited bundelen hun krachten om het Zomercarnaval in Rotterdam op 28 en 29 juli groots te vieren. Met deze samenwerking wil Corendon naast de Caribische keuken en cultuur ook haar directe vluchten naar Curaçao onder de aandacht brengen.

EFDN lanceert ‘More than Football Movement’

European Football for Development Network (EFDN) lanceert vandaag de ‘More than Football Movement’. Dit initiatief gaat commerciële partijen koppelen aan maatschappelijke projecten om zo enerzijds de maatschappelijke impact van voetbal nog verder te vergroten en anderzijds deze partijen te helpen verder invulling te geven aan hun eigen maatschappelijke belofte.

Eurostar Group en NS tekenen overeenkomst met TeamNL

Eurostar Group en NS tekenden vandaag een sponsorovereenkomst met TeamNL voor het vervoer van Nederlandse atleten naar de Olympische Spelen van Parijs 2024.

Van Lanschot Kempen partner van World Padel Tour Amsterdam Open en Plaza Padel

Van Lanschot Kempen stimuleert de groei van padel als nieuwe partner van het World Padel Tour Amsterdam Open en Plaza Padel. Met deze samenwerking kunnen klanten en medewerkers van de wealth manager genieten van de snelst groeiende sport van Nederland, zowel als toeschouwer als door zelf actief de baan op te gaan.

Nh1816 verzekeringen hoofdpartner van het Nederlands Openluchtmuseum

Nh1816 is voor een periode van twee jaar hoofdpartner geworden van het Nederlands Openluchtmuseum. Nh1816 en het Nederlands Openluchtmuseum delen samen de ambitie om Nederlands cultureel en historisch erfgoed te behouden en zich in te zetten voor culturele leerervaringen voor jongeren tot 21 jaar.