Artikelen

Nationale-Nederlanden nog meest bekende Oranje-sponsor

Nationale-Nederlanden blijft ook na haar vertrek als hoofdsponsor de meest genoemde sponsor van het Nederlands elftal.

Vacansoleil langer sponsor wielerploeg

Vacansoleil en de gelijknamige Nederlandse wielerploeg hebben het huidige sponsorcontract opengebroken en verlengd tot en met 2013.

UNIT4 wordt partner KNVB

UNIT4 is de komende vier jaar, tot en met het WK voetbal 2014 in Braziliƫ, partner van de KNVB.

Oranjevrouwen in nieuw NET5-programma

SOS Kinderdorpen en de Nationale Postcode Loterij ondersteunen De Engelen van Oranje, een nieuw tv-programma op NET 5.

Mercedes-Benz en Roda tekenen overeenkomst

Mercedes Nederland en Roda JC hebben voorafgaand aan de wedstrijd tussen Roda JC en Willem II hun handtekening gezet onder een zesjarige overeenkomst.

Lotto doneert recordbedrag aan sport

De Lotto doneert dit jaar een recordbedrag van 51,6 miljoen euro aan de sportkoepel NOC*NSF.

DPD shirtsponsor bij Willem II

DPD Pakketservice is de nieuwe shirtsponsor van eredivisieclub Willem II uit Tilburg.

Puma opnieuw in Volvo Ocean Race

De Duitse sportartikelenfabrikant PUMA heeft besloten volgend jaar opnieuw mee te doen aan de Volvo Ocean Race.

Sponsorbestedingen dalen

Uit de nieuwste Top 25 sponsors blijkt dat de nettobestedingen aan sponsorrechten in 2009 zijn gedaald naar 850 miljoen euro.

Deloitte stapt in golf

Deloitte, werkzaam op het gebied van accountancy, consulting, financieel advies en belastingadvies, is de nieuwe partner van het KLM Open, ABN AMRO Ladies Open en het Van Lanschot Senior Open.

Volvo wordt partner EHL

Volvo Nederland is partner van de European Hockey League (EHL) geworden. De Nederlandse importeur van het Zweedse automerk vergroot daarmee zijn aandeel als partner van de Nederlandse hockeysport.

Graydon verlengt hoofdsponsoring Sparta

Graydon Nederland heeft een nieuwe hoofdsponsorovereenkomst met Sparta gesloten. De overeenkomst heeft een looptijd van 2 jaar met een optie voor 1 jaar.

Mark Versteegen Director Sponsoring KPN

Mark Versteegen (41) wordt de nieuwe Director Sponsoring bij KPN. Hier wordt hij onder meer verantwoordelijk voor de strategie en het management van het hoofdsponsorschap van de Koninklijke Nederlandse Schaatsenrijders Bond (KNSB) dat KPN overneemt van AEGON.

KPMG stopt golfsponsoring

KPMG heeft besloten het contract met het KLM Open niet te verlengen.

Kromowidjojo zwemt met Lotto

Zwemster Ranomi Kromowidjojo verbindt zich voor een periode van vier jaar als ambassadeur aan De Lotto.