Artikelen

CSU en PSV continueren lange samenwerking

CSU Cleaning Services is ook de komende jaren sponsor van PSV. Het bedrijf, dat PSV al sinds 1988 sponsort, tekende donderdag in het Philips Stadion een nieuwe overeenkomst voor vier seizoenen. Dat betekent dat CSU zeker tot 2018 is verbonden aan PSV.

Škoda blijft Tour de France sponsoren

Škoda heeft zijn langjarige ondersteuning van de Tour de France verlengd door een nieuw sponsorcontract te tekenen met ASO, de organisatie achter de wielerwedstrijd.

Errea Sport official supplier Nevobo

Tijdens de Final Four van de Nationale Beker in Zwolle ondertekenden Pierpaolo Lanzi, export manager van Erreà Sport en Joëlle Staps, algemeen directeur Nevobo, het contract waarmee Erreà Sport zich tot en met december 2017 als official supplier aan de bond verbindt.

Activia stopt sponsoring schaatsploeg

Activia, de yoghurtvariant van het zuivelmerk Danone, gaat stoppen met de sponsoring van de vrouwenschaatsploegvan coach Jac Orie. Dat is maandag bekendgemaakt. De reden is dat Activia in Nederland zal aansluiten bij een internationale campagne van de zuivelproducent die zich buiten de sport bevindt.

DSW langer op shirt van Excelsior

Verzekeraar DSW staat ook de komende twee jaar op het shirt van SC Excelsior.

Saucony nieuwe hoofdsponsor Enschede Marathon

Saucony, het Amerikaanse bedrijf van sportschoenen en sportkleding, heeft zich als hoofdsponsor aan de Enschede Marathon verbonden. Naast Saucony blijven ook Menzis, Human Capital Care, OCON en Tubantia het evenement ondersteunen als partner.

Eline Danker naar Nationale Opera & Ballet

Met ingang van 1 mei 2014 wordt Eline Danker het nieuwe Hoofd Fondsenwerving & Relatiebeheer van Nationale Opera & Ballet.

VriendenLoterij verdeelt 48,7 miljoen euro

De Vriendenloterij heeft vorig jaar ruim 97,5 miljoen euro binnengehaald. Van dat bedrag gaat zo’n 48,7 miljoen euro naar goede doelen, ongeveer een half miljoen meer dan in 2012. Dat heeft de organisatie vandaag bekendgemaakt tijdens het Goed Geld Gala in de Nieuwe Kerk in Amsterdam.

Gasterra, Philips, Stedin en Shell partners bij GreenTech

Gasterra, Philips, Stedin en Shell zijn de partners van GreenTech, een uitvinderswedstrijd waarin jongeren tussen de 9 en 16 jaar de strijd met elkaar aangaan wie het beste idee heeft voor een duurzame toekomst. Andere bedrijven die meewerken zijn onder andere Unilever en Ricoh.

KNLTB en INTERSPORT verlengen partnership

Tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament in Rotterdam is het suppliership tussen INTERSPORT en de Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond (KNLTB) met twee jaar verlengd.

Mark Beuving naar Kumpany

Sponsoring- en merkactivatiebureau Kumpany heeft zijn team versterkt met Mark Beuving als creatief strateeg.

IOC en Atos verlengen partnership

Het Internationaal Olympisch Comité (IOC) en Atos hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van het partnership tot en met 2020.

Nederlandse Ski Vereniging gaat samenwerken met Canon

De Nederlandse Ski Vereniging gaat een samenwerking aan met Canon Nederland.

302 miljoen euro voor goede doelen dankzij Postcode Loterij

De Postcode Loterij maakte tijdens het Goed Geld Gala in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam bekend dat zij dit jaar een recordbedrag van ruim 302 miljoen euro doneert.

Merkenteams zeggen vertrouwen in KNSB op

De professionele schaatsploegen van Nederland zeggen maandag hun vertrouwen in de directie van de KNSB op. Na negen maanden praten is er nog steeds geen collectieve samenwerkingsovereenkomst gesloten voor de periode na dit seizoen. Dat zegt Yuri Solinger van Beslist.nl namens de Vereniging Professionele Schaatsteams (VPS) in De Telegraaf.