Artikelen

Opel voor derde opeenvolgende jaar Official Partner filmfestival

Met een vloot van in totaal zeventien Opel-modellen geeft Opel voor de derde achtereenvolgende keer zijn visitekaartje af bij International Film Festival Rotterdam (IFFR). Als Official Supplier draagt Opel zorg voor diverse transportbehoeften, zowel in personen- als goederenvervoer. De 44e editie van International Film Festival Rotterdam vindt plaats van 21 januari tot en met 1 februari 2015.

Herbalife en Ajax verlengen suppliership

Herbalife en AFC Ajax hebben een contractverlenging getekend waarmee het Official Suppliership van Herbalife de komende drie jaar wordt voortgezet. De overeenkomst gaat met terugwerkende kracht in op 1 juli 2014 en loopt tot en met 30 juni 2017.

Sponsorreport organiseert B(r)andMatch-panels op Eurosonic Noorderslag

Op het aanstaande Eurosonic Noorderslag festival organiseertSponsorreport op vrijdag 16 januari twee panels over partnerships in muziek. Sprekers zijn YouTube, Jack Daniels, Massive Music, Nedap en Bright Guys.

Mercedes-Benz blijft hoofdsponsor Fashion Week Amsterdam

Mercedes-Benz is in ieder geval nog tot en met juli 2016 naamgevend hoofdsponsor van de Fashion Week Nederland in Amsterdam. Dat laat Peter Zijlstra, Manager Marketing & Brand Communication Mercedes-Benz Cars, desgevraagd aan Sponsorreport weten.

DSM gaat samenwerking aan met Team Giant-Alpecin

Chemieconcern DSM en wielerteam Team Giant-Alpecin gaan een samenwerking aan. DSM gaat Giant-Alpecin onder andere ondersteunen op het gebied van het ontwikkelen van kleding, voeding en materialen.

Amstel werkt samen met The Voice

Bij de selectie voor de blind auditions van The Voice of Holland 2015 werkt RTL dit jaar samen met Amstel Bier.

Onduidelijkheid over faillissement Masita

Masita Sportswear verkeert sinds vorig week in staat van faillissement. Bij het bedrijf, dat al enige tijd in financiële problemen verkeerde, werken 40 mensen. Inmiddels zijn er pogingen om tot een doorstart te komen.

Warsteiner nieuwe partner International Film Festival Rotterdam

International Film Festival Rotterdam (IFFR) heeft een meerjarig partnerschap gesloten met Warsteiner. Naast sponsoring bestaat de samenwerking met het premium biermerk uit het optuigen van uiteenlopende activaties en het faciliteren van de horeca op IFFR.

Spotify mediapartner International Film Festival Rotterdam

International Film Festival Rotterdam (IFFR) en streamingmuziekservice Spotify zijn een mediapartnerschap aangegaan en trakteren festivalbezoekers op de muzikale inspiratiebronnen van filmmakers uit binnen-en buitenland. Zo krijgen het IFFR-publiek en gebruikers van Spotify on- en offline toegang tot de muziek achter de films.

NN nieuwe titelsponsor Marathon Rotterdam en CPC Loop Den Haag

De Marathon Rotterdam gaat zijn feestelijke jubileumjaar in met NN als nieuwe titelsponsor. De 35ste editie van het grootste eendaagse sportevenement van Nederland heet op zondag 12 april 2015 NN Marathon Rotterdam.

Herbalife en PSV verlengen tot eind 2016

PSV en Herbalife zetten de samenwerking tussen beide partijen voort. Het wereldwijd opererend voedingsbedrijf verlengt het contract met PSV voor de periode van twee jaar, tot en met 2016. Conform de verbinding blijft Herbalife Official Supplier van PSV.

Ajax en Jupiler verlengen partnership tot medio 2020

Ajax en Jupiler hebben hun partnership met vijf jaar verlengd. Het huidige contract liep tot 30 juni 2015 en in de vernieuwde partnerovereenkomst zijn afspraken gemaakt over een nog intensievere samenwerking en is de bijdrage van Jupiler substantieel verhoogd.

KPN partner vijfde titel IFFR Live: THE SKY ABOVE US

International Film Festival Rotterdam (IFFR) verwelkomt KPN als nieuwe partner. KPN zal de wereldpremière van de film THE SKY ABOVE US van regisseur Marinus Groothof op Interactieve TV presenteren, tegelijk met de vertoning op het festival en meer dan 34 bioscoopvertoningen in Europa tijdens IFFR Live.

PSV en Bavaria tot en met 2025 samen

PSV en Bavaria hebben een nieuwe overeenkomst getekend die beide partijen tot en met 2025 aan elkaar verbindt. Voor de komende tien jaar is de Lieshoutse brouwerij opnieuw sponsor van PSV.

ZLM Verzekeringen partner van Team Roompot

ZLM Verzekeringen gaat met ingang van 1 januari 2015 een samenwerking aan met Team Roompot (Roompot Orange Cycling Team).