Artikelen

AkzoNobel voegt kleur toe aan McLaren

24 Februari werd de nieuwe McLaren-Honda Formule 1-racewagen 2017 gepresenteerd. Als eerste mochten Formule 1-fans een blik werpen op de MCL32, met Tarocco Orange (bloedsinaasappel) als accent in het kleurenschema. Deze kleur is door AkzoNobel samen ontwikkeld met McLaren-Honda.

ABN AMRO en Krajicek Foundation verlengen partnership

ABN AMRO en de Krajicek Foundation hebben hun partnership voor twee jaar verlengd. ABN AMRO is partner en hoofdsponsor van de Krajicek Foundation sinds 2003. ABN AMRO ondersteunt de Krajicek Foundation in het kader van haar ''Partner van de Toekomst'-programma.

FILA nieuwe kledingsponsor NOC*NSF

FILA is de komende zes jaar de kledingsponsor van sportkoepel NOC*NSF en TeamNL.

Scholten Awater verlengt samenwerking met Zevenheuvelenloop

Scholten Awater heeft voor twee jaar bijgetekend als hoofdsponsor van de Zevenheuvelenloop. De Nijmeegse IT-hardware dienstverlener is al sinds 2013 als naamsponsor verbonden aan het nationale hardloopevenement.

VDL Groep hoofdsponsor Indoor Brabant

VDL Groep is toegetreden tot de hoofdsponsors van Indoor Brabant.

NOC*NSF heeft nieuwe kledingsponsor

Een paar dagen nadat Asics liet weten dat het de sponsoring van NOC*NSF na 22 jaar beëindigt, kan de sportkoepel een nieuwe kledingsponsor presenteren. Komende donderdag wordt bekend wie TeamNL komende periode gaat kleden.

Lette directeur marketing bij Heineken Nederland

Heineken Nederland heeft David Lette (40) benoemd als directeur marketing. Lette volgt Bram Westenbrink op, die zijn carrière voortzet als directeur marketing Heineken Brazilië.

AkzoNobel, Boijmans van Beuningen en Boskalis toegevoegd aan jaarcongres

AkzoNobel, Museum Boijmans van Beuningen en Koninklijke Boskalis Westminster zijn toegevoegd aan de line-up van sprekers voor het Sponsorreport Jaarcongres op 13 april.

Fleurop sponsort Bruiloften en Partijen

Fleurop en RTL gaan samenwerken voor het nieuwe RTL 4-programma Janzen & Van Dijk: Voor al Uw Bruiloften en Partijen. In dit programma nemen stellen met een (stiekeme) huwelijkswens het tegen elkaar op, met als inzet een droombruiloft.

Arena en KNZB vernieuwen partnership tot Tokio 2020

Arena heeft de sponsorovereenkomst met de KNZB vernieuwd tot en met de Olympische Spelen in Tokio in 2020. Arena is de officiële sponsor van de KNZB en kledingsupplier van de vier disciplines zwemmen, schoonspringen, waterpolo en synchroonzwemmen.

Asics en NOC*NSF beëindigen samenwerking

Na 12 Olympische spelen komt er een einde aan de samenwerking tussen ASICS en NOC*NSF. Beide partijen hebben met wederzijds respect en in goede harmonie besloten hun partnership na 22 jaar te beëindigen.

ABN AMRO en Fonds Gehandicaptensport verlengen samenwerking

Voor de finale van het ABN AMRO World Wheelchair Tennis Tournament (WWTT) hebben ABN AMRO en Fonds Gehandicaptensport de samenwerking verlengd tot en met 2018.

Samenwerking Nereus en coachpartner Evi Van Lanschot verlengd

Coachpartner Evi Van Lanschot heeft bijgetekend voor 2017 als sponsor van Nereus.

Bavaria en Tim Lips starten eerste commerciële paardensportploeg

Drievoudig Olympisch eventingruiter Tim Lips en voormalig bondscoach van het Nederlands Eventingteam Martin Lips kondigen samen met Bavaria 0.0 de start van de eerste commerciële ploeg ooit in de hippische sport aan.

Deelnemers BankGiro Loterij zorgen voor recordbedrag

Via de deelnemers van de BankGiro Loterij kan de loterij dit jaar een recordbedrag van 66,9 miljoen euro verdelen onder 66 organisaties die werken op het terrein van cultuur en monumentenzorg in Nederland.