Artikelen

AA Drink dropt SportBeAAts met nieuwe campagne

"AA Drink is er voor alle sporters die het maximale uit zichzelf willen halen". Met deze merkdoelstelling heeft de marktleider in sportdranken samen met marketingbureau 2Basics een nieuwe 360° marketingcampagne ontwikkeld: SportBeAAts #metAAdrink.

Shimano nu ook Official Supplier schaatsers Team LottoNL-Jumbo

Shimano heeft de samenwerking met Team LottoNL-Jumbo verder uitgebreid. De producent van fietsonderdelen en fietsaccessoires tekende vandaag een 1-jarige overeenkomst met de schaatstak van de Nederlandse formatie.

Vijfde Jumbo Koningsontbijt met topschaatsers

Topschaatsers Kjeld Nuis, Hein Otterspeer en Carlijn Achtereekte boden vandaag samen met Jumbo het Koningsontbijt aan, voordat door het hele land de jubileumeditie van de Koningsspelen van start ging.

Interview Alex Tielbeke

KPN is met ingang van komend seizoen naast maatschappelijke partner VriendenLoterij hoofdsponsor van de Eredivisie. Daarmee kiest de Eredivisie voor een sponsormodel met maximaal twee partners in plaats van het huidige model. Commercieel directeur Eredivisie Media & Marketing Alex Tielbeke gaat in op de nieuwe overeenkomst en het nieuwe sponsormodel.

KPN hoofdsponsor Eredivisie

KPN is met ingang van seizoen 2017/18 hoofdsponsor van de Eredivisie. KPN is sinds 2014 al verbonden als Official Partner van de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie.

Pioneer continueert samenwerking schaatsers Team LottoNL-Jumbo

Pioneer zal ook tijdens de route naar de Olympische Spelen van 2018 de schaatsers van Team LottoNL-Jumbo voorzien van vermogensmeters. Dat zijn beide partijen vandaag overeengekomen.

Ajax en Oad verlengen partnership

Ajax en Oad hebben hun partnership verlengd en blijven daarmee tot en met 30 juni 2020 aan elkaar verbonden. Hierdoor verzorgt Oad ook de komende seizoenen het vervoer van elftallen en supporters van Ajax naar uitwedstrijden in Nederland.

AVIA sponsor GAMMA Racing Day

AVIA Nederland wordt partner van GAMMA Racing Day, dat plaats vindt op 5 en 6 augustus op het TT Circuit Assen.

Luxe FIP-kleedkamer bij Amstel Gold Race toerversie

Tijdens de afgelopen Amstel Gold Race Toerversie heeft een aantal deelnemers gebruik gemaakt van de speciale FIP Room: de Fresh Important Person Room.

Organisatie Holland Heineken House naar House of Sports

De organisatie van het Holland Heineken House bij de winterspelen in 2018 is toegewezen aan sportmarketingbureau House of Sports. Het bureau won de pitch die was uitgeschreven door Heineken. Daarbij is het de intentie om ook in 2020 samen te werken.

PCI Official Supplier van Ajax

Werkplekspecialist PCI Nederland heeft afgelopen dinsdag een suppliers-overeenkomst gesloten met voetbalclub Ajax. De overeenkomst werd ondertekend in het onlangs betrokken hoofdkantoor van PCI in Lijnden bij Schiphol. De samenwerking start op 1 juli 2017 in en heeft een looptijd van vijf jaar. Vanuit Ajax waren Menno Geelen (commercieel directeur) en Edwin van der Sar (algemeen directeur) aanwezig.

ABN AMRO tot medio 2020 partner Ajax

Voorafgaande aan de finale van de ABN AMRO Future Cup hebben ABN AMRO en Ajax op sportpark de Toekomst de samenwerking met twee seizoenen verlengd en verbeterd.

Basic-Fit blijft hoofdsponsor ADO Den Haag

Basic-Fit is ook volgend seizoen de hoofdsponsor van ADO Den Haag. Dat werd voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen PSV bekend gemaakt op de videowalls.

Official Timekeeper Hublot verlengt sponsorship met Ajax

Ajax en Hublot hebben het Timekeepership voor de duur van drie jaar bevestigd. Voorafgaand aan de kwartfinale in de UEFA Europa League, Ajax - FC Schalke 04, ondertekende commercieel directeur Menno Geelen namens Ajax de vernieuwde overeenkomst die loopt tot en met juni 2020.

Houthoff Buruma nieuwe sponsor Johan Cruyff Foundation

Houthoff Buruma sponsort de Johan Cruyff Foundation met juridische ondersteuning. Het advocatenkantoor biedt met name bijstand op het gebied van sponsorcontracten en bij de verdere ontwikkeling van de organisatie.