Artikelen

PCI groei bij Ajax door naar Official Sponsor

PCI Nederland tekende afgelopen zaterdag een nieuwe sponsorovereenkomst met Ajax. Vier maanden geleden werd de werkplekspecialist Official Supplier van Ajax. Dat contract is nu al tussentijds opengebroken en verbeterd. PCI stijgt daarmee in sponsorpiramide van Ajax en groeit door naar Official Sponsor.

Nissan verlengt UEFA Champions League Partnership

Nissan heeft zijn partnership met UEFA en de UEFA Champions League met drie jaar verlengd tot en met 2021. De overeenkomst heeft ook betrekking op de UEFA Super Cup in 2018, 2019 en 2020.

Simpel verlengt succesvolle korfbalsamenwerking

Telecomaanbieder Simpel heeft na een succesvol eerste seizoen als partner van korfbal haar samenwerking binnen deze oerhollandse sport verlengd. Dat viert zij mede door de verbinding van topkorfballers Mick Snel en Jet Hendriks, beide international en spelend voor landskampioen kv TOP, als ambassadeur.

Tom Taminiau naar Heineken International

Tom Taminiau is met ingang van september werkzaam voor Heineken International als global sponsorship manager a.i..

Interview Afdhel Aziz: 'Marketing with meaning'

Op 12 september is Afdhel Aziz, co-auteur van het baanbrekende boek 'Good is the New Cool' keynote op het gelijknamige evenement in Rotterdam. "Brands need to find purpose and relevancy to ensure existence", is zijn boodschap.

SportVibes promotor The Hague Grand Prix Judo 2017

SportVibes is door de Judo Bond Nederland aangesteld als promotor van The Hague Grand Prix Judo in Den Haag.

KPN hoofdsponsor Legends of Gaming

Legends of Gaming, het meest succesvolle online game programma van Nederland (met meer dan 27 miljoen views) start zaterdag 9 september met een gloednieuw seizoen. KPN heeft zich als hoofdsponsor verbonden aan het programma.

N.E.C. en Rabobank verlengen samenwerking

N.E.C. en de Rabobank Rijk van Nijmegen hebben hun samenwerking met een jaar verlengd. Rabobank is al sinds 1997 ‘official partner’ van N.E.C.

Oranje fietsen voor olympiërs én fans

Gazelle werkt aan speciale TeamNL-fietsen voor de Olympische Winterspelen in het Zuid-Koreaanse Pyeongchang (9 tot 25 februari 2018). De oranje tweewielers voor de Nederlandse olympiërs komen ook beschikbaar voor de fans van TeamNL.

Brunotti hoofdsponsor van WKL Kiteboarding World Cup

Brunotti heeft zich als hoofdsponsor verbonden aan de WKL Kiteboarding World Cup die van 18 tot en met 24 september plaatsvindt op Texel. Het Nederlandse sport- en lifestylemerk Brunotti wordt tevens naamgever van het internationale sportevent dat hierna officieel 2017 Texel Brunotti Kiteboarding World Cup heet.

AutoWeek nieuwe alliantiepartner van Findio en Circuit Zandvoort

AutoWeek heeft samen met partner Findio voor auto een partnership afgesproken om het vertrouwen in een zonnige toekomst met Circuit Zandvoort te bezegelen. Het circuit heeft inmiddels ook vers en glad asfalt, een nieuw restaurant met zicht op de beroemde Tarzanbocht en opgeknapte VIP-boxen.

Blog: Formula 1 GP Monza (2)

Sponsorreport-medewerker Wally Cartigny is dit weekend bij de 'Formula 1 Gran Premio Heineken’ in Monza, Italië. Hij doet verslag van de sponsoractivaties rondom de race en natuurlijk van Max Verstappen.

Blog: Formula 1 GP Monza (1)

Sponsorreport-medewerker Wally Cartigny is dit weekend bij de ''Formula 1 Gran Premio Heineken’ in Monza, Italië. Hij doet verslag van de sponsoractivaties rondom de race en natuurlijk Max Verstappen.

Envinity shirtsponsor Den Helder Suns

Het in Den Helder gevestigde bedrijf Envinity staat de komende drie seizoenen op de wedstrijdkleding van Den Helder Suns.

Verstappen in wereldwijde ExxonMobil-campagne

Red Bull Racing Formule 1 topcoureur Max Verstappen schittert vanaf vandaag in de nieuwe wereldwijde campagne ‘Energy to Perform’ van Red Bull Racing partners Mobil 1 en Esso, onderdeel van ExxonMobil.