Artikelen

Marc Hofstede vertrekt bij Brand New Live

Marc Hofstede vertrekt bij Brand New Live om zich vanaf 1 januari 2018 weer toe te leggen op artist management en muziekproducties.

Energiedirect.nl eerste partner PSV eSports

Energiedirect.nl heeft zich als partner verbonden aan PSV eSports. De energieleverancier is daarmee de eerste partner binnen het eSports domein van PSV.

Vibes #39 2017

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

The Organizing Connection neemt TennisEvents over

The Organizing Connection B.V. neemt per 1 oktober 2017 TennisEvents over van Jacco Eltingh. Naast de Tennis Classics wordt het sportevenementenbureau ook de nieuwe eigenaar van alle overige tennisactiviteiten, zoals clinics, het Nederlands bedrijfstenniskampioenschap en de merken Tennisreis.nl en Tenniskamp.nl.

Omzet sponsoring PSV blijft op peil

PSV heeft in het seizoen 2016-2017 17 miljoen euro uit sponsoring gehaald. Daarmee is de omzet uit sponsoring op peil gebleven. Dat blijft uit het jaarverslag dat de club vandaag publiceerde. In 2015-16 bedroeg de omzet uit sponsoring 17,3 miljoen euro.

Subway nieuwe partner Ajax eSports

Subway Restaurants is de nieuwe eSports-partner van Ajax. De retailketen omarmt het domein binnen de club en maakte dit vanavond bekend tijdens de lancering van FIFA 18 in de Official Ajax Fanshop. Subway Restaurants sluit het partnership af voor één jaar, met een optie voor nog een seizoen.

'KNSB en 100% NL geven startschot voor samenwerking

In De Ochtendshow met Lars is vandaag het startschot gegeven voor een tweejarige samenwerking tussen 100% NL en schaatsbond KNSB. 100% NL wordt mediapartner van de KNSB en verbindt zich aan de schaats- en skatesport tot en met 2019.

Ajax bindt PayPal als eSports-partner

Ajax en PayPal gaan nauw samenwerken op het gebied van eSports. Daarmee is PayPal de eerste partner die er bewust voor kiest om alleen Ajax eSports te omarmen binnen de club. PayPal sluit het eSports-partnership voor één jaar af, met een optie voor een tweede jaar."

CSU strategisch partner ADO Den Haag

ADO Den Haag en CSU zetten een nieuwe stap in de onderlinge samenwerking. Het landelijk opererende schoonmaakbedrijf verbindt zich vanaf dit seizoen tot 2020 als strategisch partner aan de club. ADO Den Haag en CSU maakten het partnerschap recent officieel met de ondertekening van de vernieuwde overeenkomst.

Volvo heroverweegt Volvo Ocean Races

De aangekondigde Volvo Ocean Race in 2019-2020 gaat niet door zoals eerder gepland. Mark Turner stapt, als gevolg van de herziening van de races, op als CEO.

Rabobank wordt sponsor Leeuwarden-Fryslân 2018

De Friese Rabobanken, en Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland in het bijzonder, wordt partner van Leeuwarden-Fryslân Culturele Hoofdstad van Europa 2018. Rabobank verbindt zich aan diverse projecten die in het cultuurjaar worden geïnitieerd. Het partnership is opvallend omdat ING hoofdsponsor is van het evenement.

Erik Ruts naar NOC*NSF: van brein naar hoofd

Sponsorbrein Erik Ruts is 25 september gestart als Hoofd Partnerships bij NOC*NSF. Ruts gaat de plek invullen die vacant was geworden nadat Ronald van Liemt om persoonlijke redenen NOC*NSF moest verlaten. In een exclusief interview voor Sponsorreport vertelt hij waarom en wat de ambities zijn.

Omzet sponsoring bij Ajax naar € 29,1 miljoen

Bij Ajax is de omzet uit sponsoring afgelopen boekjaar met 2,4 miljoen euro gestegen naar 29,1 miljoen euro.

Softbalsters starten fundraisingcampagne

De softbalsters van Team Kingdom of the Netherlands willen, wanneer softbal, net als honkbal, tijdens de Spelen van Tokio 2020 terugkeert op het Olympisch programma, strijden om een Olympische medaille. Daar is echter funding voor nodig en daarom is de Starship Opportunity in het leven geroepen.

Jupiler stopt Eerste Divisie sponsoring

Jupiler stop na dit seizoen met de sponsoring van de Eerste Divisie. Jupiler is dan 12 jaar naamgever geweest van de Jupiler League. De Coöperatie Eerste Divisie (CED) is inmiddels begonnen met gesprekken met mogelijke opvolgers.