Events
Magazine
Nieuws
Nieuwsbrief
Opinie
Partners
Abonnement
Info en contact
Menu
Sluit
Artikelen
SportVibes ontwikkelt social media strategie voor TeamNL
SportVibes en NOC*NSF zijn een samenwerking aangegaan op het gebied van social media.
Bureaus
30 januari 2018
Derde editie Jumbo Racedagen
Voor de derde keer op rij organiseert Jumbo Supermarkten in samenwerking met Circuit Zandvoort, Red Bull Nederland en Verstappen Management de ‘Jumbo Racedagen, driven by Max Verstappen.
Sport
30 januari 2018
Ireen Wüst en Chris Vos lanceren ‘Start Your Impossible'
IOC TOP-partner Toyota lanceert de wereldwijde campagne "Start Your Impossible” in Nederland met Olympisch kampioen schaatsen Ireen Wüst en Paralympisch snowboarder Chris Vos. Zij laten zien dat niets onmogelijk is.
Sport
Activaties
30 januari 2018
CMS en Nederland Cares gaan samenwerken
CMS en Nederland Cares zijn een samenwerking aangegaan. Medewerkers van CMS zullen vrijwilligerswerk verrichten samen met de stichting. Daarnaast worden verschillende activiteiten gesponsord.
Maatschappij
30 januari 2018
Marktplaats sponsort Marktplaats (SBS)
Marktplaats is sponsor van het SBS 6-programma Marktplaats: Heel Holland Handelt waar de verhalen te zien zijn van mensen die spullen kopen en verkopen op de populaire site.
Media
29 januari 2018
Nieuwe app Rijksmuseum met steun KPN
Het Rijksmuseum heeft een volledig vernieuwde app gelanceerd die tot stand is gekomen met de steun van hoofdsponsor KPN. De app is gratis te downloaden in de App Store of Google Play.
Kunst & cultuur
29 januari 2018
Heel Nederland het ijs op met Albert Heijn en NOC*NSF
Albert Heijn, NOC*NSF, schaatsbond KNSB en IJshockey Nederland organiseren met 90 schaats- en ijshockeyverenigingen en 23 schaatsbanen gezamenlijk de AH Schaatsactie. Met deze landelijke actie kan heel Nederland op een laagdrempelige manier kennismaken met verschillende schaatssporten.
Sport
29 januari 2018
Vibes of the Week #4
De Vibes van de Week van Sponsorreport-partner SportVibes
Sport
26 januari 2018
Ajax tekent samenwerkingsovereenkomst met Sagan Tosu
Ajax en de Japanse topclub Sagan Tosu hebben vandaag een samenwerkingsovereenkomst voor drie jaar getekend. De Japanse club wil met behulp van Ajax, de jeugdopleiding naar een hoger plan tillen.
Sport
25 januari 2018
Isostar stapt in als partner BEAT Cycling Club
BEAT Cycling Club en Nutrition & Santé hebben een partnerovereenkomst getekend. Nutrition & Santé is eigenaar van het wereldwijd bekende sportvoedingmerk Isostar, dat op de shirts van de baan- en wegploeg van BEAT Cycling Club komt te staan.
Sport
25 januari 2018
FC Utrecht en Tele2 verlengen samenwerking
Tele2 en FC Utrecht hebben op woensdag 24 januari 2018, tijdens de wedstrijd FC Utrecht – Feyenoord, in Stadion Galgenwaard bekendgemaakt dat hun partnership is verlengd.
Sport
25 januari 2018
Philips en de Hartstichting gaan samenwerking aan
Philips en de Hartstichting starten een driejarige strategische samenwerking. Samen willen ze het leven van hart- en vaatpatiënten en risicogroepen in Nederland verbeteren, door tijdig hulp en een zo goed mogelijke behandeling te bieden.
Maatschappij
25 januari 2018
Drie dagen Jumbo Schaatsdagen
Jumbo is deze winter ‘Presenting Partner’ van de Coolste Baan van Nederland. Vanaf deze week kunnen klanten uit de regio Amsterdam gratis tickets bemachtigen voor de Jumbo Schaatsdagen.
Sport
23 januari 2018
Ook Feyenoord gaat Chinees
Na Ajax slaat ook Feyenoord de vleugels uit naar China. De club heeft dinsdag in de Chinese hoofdstad Beijing een strategische samenwerkingsovereenkomst gesloten met het bedrijf Viva China voor het opzetten van een ‘Feyenoord Viva Football Academy’ in meerdere steden in het Aziatische land.
Sport
23 januari 2018
Hans Erik Tuijt meest invloedrijk in sponsoring
Director Global Sponsorships bij Heineken International Hans Erik Tuijt is door Sponsorreport uitgeroepen tot de meest invloedrijke persoon in de Nederlandse sponsorindustrie.
Onderzoek
19 januari 2018
Vorige
1
...
236
237
238
...
342
Volgende