Artikelen

AXA ART verlengt overeenkomst met TEFAF Maastricht

Al sinds 2004 is AXA ART partner van TEFAF Maastricht, de grootste kunst- en antiekbeurs ter wereld met een unieke selectie uit 7000 jaar kunst- en cultuurgeschiedenis. Dit jaar is de overeenkomst met TEFAF voor nog eens drie jaar verlengd.

Kia Motors nieuwe Official Partner van UEFA Europa League

Kia Motors is Official Partner van de UEFA Europa League met ingang van het seizoen 2018-2019. De sponsordeal loopt tot en met de Europa League-finale in 2021.

RotterdamThe Hague Airport hoofdsponsor De Bergse Plasloop

RotterdamThe Hague Airport is met ingang van vandaag hoofdsponsor van de hardloopwedstrijd De Bergse Plasloop.

Bioracer en KNWU breiden partnership uit

Kledingmerk Bioracer en de KNWU hebben de onderlinge samenwerking verder uitgebreid op weg naar de Olympische Spelen van Tokio 2020, met een intentie tot verlenging daarna.

Non-spot markt is gedaald in 2017

De bestedingen van de non-spotmarkt zijn in 2017 gedaald naar 117 miljoen euro. Dit komt neer op een daling van 9%.

OK nieuwe hoofdsponsor The Flying Dutch

OK heeft de hoofdsponsoring van dancefeest The Flying Dutch overgenomen van ING. OK is een onafhankelijke mobiele app die werkt als een portemonnee op iedere smartphone en die bankrekeningen en klantenkaarten koppelt.

Kia nieuwe partner KNLTB

Kia Motors Nederland heeft een partnership gesloten met de Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond. Kia wordt de officiële car supplier van de tennisbond en verbindt zich tevens aan de Tenniskids World Tour.

Van Berkel Global Head of Events bij ATPI

Travel- en evenementenorganisatie ATPI heeft Helen van Berkel met directe ingang aangesteld als global head of events. Deze nieuwe functie vormt een uitbreiding op haar huidige rol als managing director van de Sports Events-divisie en Corporate Events-divisie in Nederland en Canada.

Vibes of the Week #9

De wekelijkse Vibes van Sponsorreport-partner SportVibes

Stedelijk Museum Alkmaar en Rabobank gaan samenwerken

Stedelijk Museum Alkmaar wordt de komende drie jaar financieel ondersteund door Rabobank Alkmaar e.o.. Het partnership werd vorige maand in het museum bekrachtigd door beide directeuren, Ralph van Soomeren (Rabobank Alkmaar e.o.) en Patrick van Mil (Stedelijk Museum Alkmaar).

Kärcher Official Cleaning Partner van de LottoNL-Jumbo wielerploeg

De kleur geel is vanaf vandaag nog prominenter aanwezig bij de LottoNL-Jumbo wielerploeg na het ondertekenen van het sponsorcontract tussen de LottoNL-Jumbo wielerploeg en Kärcher Nederland.

Jumbo minimaal vijf jaar hoofdsponsor schaats- en wielerploeg

Team Oranje, de overkoepelende entiteit van de schaats- en wielerploeg Team LottoNL-Jumbo, heeft zich vanaf 1 januari 2019 voor minimaal vijf jaar verzekerd van Jumbo Supermarkten als nieuwe hoofdsponsor.

TEAMKPN Sportfonds ondersteunt ook zitvolleyballers

De Nederlandse zitvolleyballers worden in 2018 ondersteund door TEAMKPN Sportfonds. De selectie van bondscoach Hans Mater kan zich zo optimaal voorbereiden op het Wereldkampioenschap Zitvolleybal, dat van 15 t/m 22 juli in Nederland wordt georganiseerd.

IJshockey Nederland sluit overeenkomst met Tricorp

IJshockey Nederland heeft een overeenkomst gesloten met Tricorp als hoofdsponsor van de nationale mannenploeg en het wereldkampioenschap ijshockey zoals dat eind april wordt gehouden in Tilburg.

ABAX Talents sponsort ambitieuze rebellen

ABAX lanceert een nieuw sponsorconcept: ABAX Talents. Het bedrijf zoekt naar jonge talenten in de sport, muziek of cultuur, die ervan dromen ‘s werelds beste te worden.