Artikelen

Rabobank hoofdsponsor Nijmegen Green Capital

Nijmegen draagt dit jaar de titel European Green Capital 2018. Rabobank wordt hoofdsponsor van het programma.

UNIS Group blijft hoofdsponsor Flyers

UNIS Group blijft aan als hoofdsponsor en naamgever van ijshockeyclub UNIS Flyers. Daarmee wordt de succesvolle samenwerking tussen Flyers en UNIS Group voortgezet.

BookSpot sponsor van De Gouden Strop

Naast de BookSpot Literatuurprijs wordt BookSpot ook naamgevend sponsor van De Gouden Strop en de Schaduwprijs.

Gardena en Unicef sluiten langdurig partnerschap

Op Wereldwaterdag op 22 maart 2018 begint een langdurig partnerschap van Gardena en Unicef met als eerste doelstelling om in de volgende drie jaar ca. 150.000 mensen toegang tot zuiver drinkwater te geven.

Effektief Groep Official Supplier van Ajax

Effektief Groep heeft een samenwerkingsovereenkomst getekend met Ajax als supplier van de club. Het partnership start 1 april en loopt tot en met 30 juni 2021.

Rabobank tot 2021 naamsponsor RaboRonde Heerlen

Rabobank Parkstad Limburg is sinds jaar en dag hoofdsponsor en naamgever van de wielerprofronde in Heerlen. Hoewel het contract nog een jaar doorliep heeft de bank het sponsorcontract opengebroken tot 2021.

Cavallaro Napoli nieuwe formal wear partner KNVB

De KNVB wordt de komende vijf jaar gekleed door Cavallaro Napoli. Het Nederlandse kledingmerk, met Italiaanse roots, is de nieuwe formal wear partner van de KNVB.

Energiedirect stopt als hoofdsponsor PSV

Energiedirect.nl verhuist per 1 juli 2019 van de borst naar de rug van het PSV-shirt. De huidige hoofdsponsor van PSV tekent een nieuw driejarig contract.

TUI sponsor van de Spannende Boeken Weken

TUI en CPNB hebben elkaar gevonden in een gezamenlijke missie: lezen bevorderen en ontspanning vergroten.

Nike langer partner KNVB

Nike en KNVB hebben hun partnership tussentijds verlengd tot 2030. Dat blijkt uit de informatie die de KNVB op haar site geeft over haar partnerships.

De staat van sponsoring: thematafels

Op 19 april vindt het jaarlijkse Sponsorreport congres plaats in de Philharmonie in Haarlem. Behalve spannende keynotes wordt er op het congres ook een groot aantal interessante en actuele thema’s besproken in interactieve thematafelsetting.

100 dagen tot Volvo Ocean Race Finish Den Haag

Over 100 dagen legt de Volvo Ocean Race-vloot aan in de haven van Scheveningen. Het is voor het eerst dat de Volvo Ocean Race, de zwaarste zeilrace ter wereld, in Nederland finisht. Van 24 juni tot en met 1 juli wordt in Den Haag rond de aankomst van de race een groot aantal festiviteiten georganiseerd.

Philips hoofdsponsor Young Impact Celebration

Woensdag 6 juni vieren ruim 10.000 jongeren in Rotterdam Ahoy dat ze in actie zijn gekomen voor een betere wereld. Zij zijn onderdeel van Young Impact, een beweging van jongeren die hun talent in zetten om lokaal of wereldwijd een positieve verandering te brengen. Philips is hoofdsponsor van Celebration.

Ziggo en Max Verstappen breiden partnership verder uit

Middels een driejarige samenwerking wil Ziggo Max Verstappen verder ondersteunen in zijn strijd om het wereldkampioenschap.

Samenvattingen Eredivisie blijven bij NOS

De samenvattingen van de Eredivisie zijn ook de komende vier seizoenen bij de NOS te zien. De verbintenis met de Eredivisie Media & Marketing (EMM), die loopt tot medio 2019, is met drie seizoenen verlengd tot en met het seizoen 2021/’22.