Artikelen

Extrema kiest voor CM.com voor uitrollen mobiele strategie

Extrema, organisator van festivals als Solar Weekend, Extrema Outdoor en Mandala, kiest voor CM.com voor het uitrollen van de mobiele strategie om beter op de wensen en behoeften in te kunnen spelen van festivalbezoekers.

Red Bull en ATPI toegevoegd aan Be Fearless seminar

Red Bull en ATPI zullen op 28 juni een presentatie verzorgen tijdens het Be Fearless-seminar van Sponsorreport in het kader van de Volvo Ocean Race Finish in Den Haag.

NOC*NSF en Fonds Gehandicaptensport opnieuw partners

Om de jarenlange verbinding tussen NOC*NSF en Fonds Gehandicaptensport te bekrachtigen is het Fonds geassocieerd lid van NOC*NSF geworden. Het meerjarig partnerschap is gericht op de sportparticipatie.

UEFA en Rita Ora gaan samenwerken in voetbalcampagne

De Europese voetbalbond UEFA is een samenwerking aangegaan met popster Rita Ora om zijn Together #WePlayStrong campagne te promoten, die meisjes en jonge vrouwen moet aanmoedigen om te gaan voetballen.

Sponsormanager Bas van Rossum verlaat Ajax

Sponsormanager Bas van Rossum verlaat na 7,5 jaar per 1 juli Ajax.

Allereerste ABN AMRO Stadion Spelen

Maandag 14 mei 2018 organiseert ABN AMRO Foundation samen met de afdeling Brand Activation de allereerste editie van de ABN AMRO Stadion Spelen.

WK Zeilen 2022 toegewezen aan Den Haag

De internationale zeilbond World Sailing heeft bekend gemaakt dat het WK Zeilen in 2022 is toegewezen aan Den Haag. Nederland neemt daarmee de organisatie van dit prestigieuze zeilevenement op zich.

BAUHAUS opnieuw hoofdsponsor Dutch Open Darts

Bouwcentrum BAUHAUS heeft zich opnieuw voor één jaar als hoofdsponsor verbonden aan de Dutch Open Darts.

Vibes of the Week #19

De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

HiKOKI nieuwe shirtsponsor FC Utrecht

Hitachi Power Tools wordt de nieuwe shirtsponsor van FC Utrecht.

AZ verbindt zich aan BMW

AZ rijdt vanaf komend seizoen in auto’s van BMW. Beide partijen tekenden een overeenkomst tot medio 2023. Dusseldorp BMW treedt bij AZ toe tot de groep van Strategisch Partners.

Boels Rental blijft hoofdsponsor Ladies Tour

Boels Rental is ook de komende drie jaar de hoofdsponsor van de Holland Ladies Tour, die tot en met 2020 onder de naam Boels Ladies Tour wordt verreden. Dit zijn organisator Courage Events en het verhuurbedrijf onlangs overeen gekomen.

IFFR en BankGiro Loterij breiden samenwerking uit

Met ingang van de 48ste editie in 2019 verbindt de BankGiro Loterij zich voor de komende drie jaar aan de publieksprijs van het festival, die daarmee wordt omgedoopt tot de BankGiro Loterij Publieksprijs.

FC Utrecht past shirt aan

FC Utrecht gaat het thuisshirt voor het seizoen 2018/2019 aanpassen. Het nieuwe tricot, dat afgelopen zondag in première, leverde veel negatieve reacties van de supporters op.

Golazo trekt nieuwe investeerders aan

Een groep van Belgische en Nederlandse investeerders, waaronder Robert van der Wallen (ex BrandLoyalty), gaat participeren in sportmarketingbedrijf Golazo Groep.