Artikelen

Rabobank Rijk van Nijmegen verbindt zich aan De Basis

Rabobank Rijk van Nijmegen heeft zich als launching partner verbonden aan de nieuwe muzikale broedplaats in Nijmegen De Basis.

Vibes of the Week #22

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Centric niet langer hoofdsponsor Sparta Rotterdam

Centric stopt na de degradatie van Sparta als hoofdsponsor van de Rotterdamse club.

Panasonic sponsor van Leeuwarden-Fryslân 2018

Leeuwarden-Fryslân 2018 heeft op donderdag 31 mei een sponsorovereenkomst met de Business divisie van Panasonic gesloten.

Axians verlengt samenwerking met PSV

Axians, de Official Partner van PSV op het gebied van ICT-voorzieningen, verlengt haar verbintenis met de club en blijft daarmee de komende drie jaren de ICT Partner van PSV.

Volvo verkoopt Volvo Ocean Race

Volvo Group en Volvo Cars verkopen de Volvo Ocean Race aan Atlant Ocean Racing Spain, waarvan de huidige directie van de race Richard Brisius en Johan Salén, eigenaar zijn.

NEC en Rabobank blijven samenwerken

De samenwerking tussen N.E.C. en de Rabobank Rijk van Nijmegen is opnieuw met één jaar verlengd. De verlenging zorgt ervoor dat de Rabobank haar 22e seizoen ingaat als ‘official partner’ van N.E.C. Rabobank Rijk van Nijmegen verbindt vanuit haar coöperatieve grondslag mensen en deelt kennis.

‘Sponsordeal Rwanda & Arsenal heeft direct effect'

Vorige week kwam in het nieuws dat Rwanda mouwsponsor wordt van de Engelse voetbalclub Arsenal. Politici zetten vraagtekens bij de sponsordeal, maar het effect op de economie van Rwanda is direct merkbaar volgens onderzoeksbureau Markteffect en sportmarketingbureau Triple Double.

Van Polanen Petel nieuwe Sponsoring Manager bij Volvo

Volvo Car Nederland heeft Roger van Polanen Petel (49) met ingang van 1 juni benoemd tot PR, Sponsoring & Events Manager. Hij rapporteert in deze functie rechtstreeks aan Arthur van Es, Directeur Marketing.

Daikin wordt sponsor KNSB

Daikin, fabrikant van warmtepompen en klimaatsystemen, wordt Partner van Schaatsend Nederland. De Nederlandse vestiging van het Japanse bedrijf dat wereldwijd opereert start als sponsor een samenwerking met de KNSB voor een periode van vier jaar (tot medio 2022).

Avis is officiële partner van Hammer Limburg 2018

Avis Autoverhuur Nederland is officiële partner van Hammer Limburg, een vernieuwend, internationaal en professioneel wielerevenement dat van 1 tot en met 3 juni plaatsvindt.

PepsiCo kiest 2Basics voor esports campagne

PepsiCo werkt samen met 2Basics op de nieuwe online campagne van Mountain Dew, waarbij 2Basics ondersteunt bij de optimalisatie van de nieuwe esportscampagne.

Tricorp verandert samenwerking met Tilburg Trappers

Tricorp Workwear zal vanaf het komende seizoen niet meer op het shirt van de Tilburgse ijshockeyers prijken. Het bedrijf zal wel aan Tilburg Trappers verbonden blijven als business partner en kledingsponsor.

Fujifilm sponsort BredaPhoto Festival

Fujifilm Europe is corporate sponsor geworden van het BredaPhoto Festival dat dit jaar plaatsvindt van 5 september tot 21 oktober. Op maandag 28 mei werd dit met de ondertekening van een sponsorovereenkomst bekrachtigd.

Carrefour stopt sponsoring Tour

Na een samenwerking van 26 jaar heeft supermarktketen Carrefour besloten om eind dit jaar te stoppen met het sponsoren van de ASO, de organisatie achter de Tour en de Vuelta.