Artikelen

Extra activaties NN Group rondom NN North Sea Jazz

Vanaf de komende editie is NN Group in ieder geval drie jaar lang titelsponsor van North Sea Jazz, dat vanaf nu NN North Sea Jazz Festival heet. In aanloop naar het festival organiseert NN Group in samenwerking met haar partners diverse nieuwe activiteiten met het doel jazzfans een nog interessanter aanbod te bieden.

SKODA opnieuw autoleverancier Tour de France

SKODA is dit seizoen voor de vijftiende keer op rij verbonden aan de Tour de France als officiële partner en autoleverancier. Het Tsjechische merk ondersteunt de wielerronde door Frankrijk al sinds 2004.

CM.com verlengt hoofdsponsorschap NAC Breda

CM.com is ook tijdens het seizoen 2018/2019 hoofdsponsor van NAC Breda. Daarmee prijkt het bedrijf voor het vierde seizoen op rij op de voorkant van het shirt van de club uit Breda.

MVV verlengt met Open Line

MVV Maastricht verlengt met Open Line voor komend seizoen. De verlenging van de overeenkomst betekent, dat Open Line de voorzijde van het wedstrijdshirt van MVV Maastricht siert.

ABN AMRO Foundation verhoogt steun aan Jeugdeducatiefonds

ABN AMRO Foundation heeft besloten de steun aan het Jeugdeducatiefonds te verlengen en uit te breiden. Hierdoor kan het Jeugdeducatiefonds de komende twee jaar verder groeien.

HEMA lanceert HEMA Foundation

HEMA lanceert de ‘HEMA Foundation’, een onafhankelijke stichting opgericht door HEMA die zich hard maakt voor een meer inclusieve samenleving.

EnergieFlex terug als hoofdsponsor N.E.C.

EnergieFlex maakt zijn rentree als hoofdsponsor van N.E.C. Sinds 2016 is EnergieFlex partner van N.E.C. en was in het seizoen 2016-17 al een keer hoofdsponsor. De Nederlandse energieleverancier prijkt de komende twee seizoenen weer op de voorzijde van het N.E.C.-shirt.

Noordlease Stadion wordt Hitachi Stadion

De naam van het voetbalstadion van FC Groningen wordt met ingang van 1 juli 2018 gewijzigd. De naam Noordlease Stadion verdwijnt en wordt vervangen door Hitachi Stadion.

Ziggo geeft 'Golden Seats' weg

Ajax-hoofdsponsor Ziggo geeft de twee beste stoelen in de Johan Cruijff ArenA weg. Deze zogenaamde ‘Golden Seats’ bevinden zich op twee meter van het veld en zitten pal naast de dug-out van Ajax.

Vibes of the Week #26

Lees de nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

Keuken Kampioen nieuwe naamgever Eerste Divisie

Keuken Kampioen is de nieuwe sponsor van de eerste divisie. De naam verandert daardoor van Jupiler League in Keuken Kampioen Divisie. Keuken Kampioen tekent een contract voor drie jaar.

Longread: AkzoNobel kijkt terug op succesvolle Volvo Ocean Race-campagne

Team AkzoNobel was dichtbij de overwinning in de laatste etappe in de Volvo Ocean Race naar Den Haag, maar die ging naar de uiteindelijke race-winnaar Dongfeng. Het zou de kroon op een succesvolle campagne zijn geweest. Met Nathalie Quere, Campaign Director van Team AkzoNobel in de Volvo Ocean Race, kijken we terug op de sponsoring door AkzoNobel.

Brunel kijkt terug op een geweldige race

Schipper Bouwe Bekking lag met Team Brunel lange tijd op koers om de Volvo Ocean Race te winnen, maar moest de overwinning uiteindelijk aan Dongfeng laten. Voor Brunel is het desondanks een geweldige race geweest, zegt Steven Biester, Manager Global Marketing bij Brunel.

Reaal ondersteunt scholen bij deelname Schooljudo

Verzekeraar Reaal is partner geworden van Schooljudo. Het komende schooljaar gaat Reaal tien scholen ondersteunen, zodat zij kunnen deelnemen aan het waardevolle programma van Schooljudo.

Seacon blijft hoofdsponsor VVV Venlo

Seacon Logistics is ook de komende drie jaar hoofdsponsor van VVV-Venlo. Daarnaast blijft het bedrijf ook stadionnaamgever. Bovendien werd een optie voor nog eens twee seizoenen in de nieuwe overeenkomst opgenomen. Alle shirtposities zijn daarmee ingevuld.