Artikelen

GOED verbindt zich aan PSV Vrouwen

Arbodienstverlener GOED verbindt zich voor drie seizoenen als partner aan PSV Vrouwen. Het bedrijf is de eerste partner die zich specifiek aan het vrouwenvoetbal verbindt.

Tonzon nieuwe KNSB-partner IJstijd

De KNSB heeft in Tonzon een nieuwe sponsor gevonden voor IJSTIJD!, het jaarlijks terugkerende marketingcollectief van tijdelijke ijsbanen in stads- en dorpscentra. Het bedrijf wordt ook partner van een eventuele Vierdaagse op natuurijs.

Tricorp nieuwe hoofdsponsor VfL Bochum

Na het jarenlang sponsoren van de Nederlandse eredivisieclub Willem II, gaat Tricorp nu de Duitse voetbalclub VfL Bochum 1848 sponsoren. Door deze sponsoring komt er een einde aan een 40-jarige periode van Duitse sponsors voor de voetbalclub.

Holland Casino zorgt voor hoogste zipline op Mysteryland

Op 25 en 26 augustus kunnen de bezoekers van Mysteryland met een snelheid van 70 kilometer per uur ruim 400 meter naar beneden razen vanaf de 40 meter hoge Big Spotters Hill, vast herkenningspunt op het voormalig Floriadeterrein. De attractie wordt ontwikkeld in samenwerking met Holland Casino en Zipholland. Deelnemers aan de zipline maken door middel van een levend roulette-spel kans op mooie prijzen.

TOTO KNVB Beker op open net Fox

De TOTO KNVB Beker is dit seizoen te zien op het open net van FOX. Op het kanaal zijn in 2018/’19 negen wedstrijden inclusief de lotingen live te bekijken en worden alle samenvattingen van de gespeelde wedstrijden uitgezonden. Tot vorig seizoen was de bekerstrijd nog te zien op Veronica.

Lieke Martens in nieuwe Calvé pindakaasreclame

Een 'jonge' Lieke Martens schittert in een nieuwe reclame van Calvé pindakaas. Daarmee treedt de beste voetbalster van de wereld in de voetsporen van Pieter van den Hoogenband en Robin van Persie in een campagne voor Calvé.

Olympische TOP-partners automatisch sponsor Paralympics

Bedrijven die deel uitmaken van het Olympisch TOP-programma van het IOC worden vanaf 2021 automatisch ook hoofdsponsor van de Paralympische Spelen. Dat zijn het Internationaal Olympisch Comité (IOC) en het Internationaal Paralympisch Comité (IPC) overeengekomen.

Kaapse Brouwers Rotterdam tapt op IFFR

International Film Festival Rotterdam (IFFR) is een nieuwe samenwerking aangegaan met Kaapse Brouwers Rotterdam.

KNVB en Gillette starten Scout van Oranje

De KNVB en Gillette, scheersysteemproducent van het Amerikaanse levensmiddelenbedrijf Procter & Gamble, hebben een langdurige overeenkomst gesloten binnen het KNVB fandomein.

Nieuwe supportersactie Asito voor 'Gouden Tickets'

Asito heeft een nieuwe supportersactie opgezet rondom de hoofdsponsoring van Heracles Almelo. Het hele jaar door kunnen supporters ‘Gouden Tickets’ verdienen voor een exclusieve barbecue met de spelers en staf van de club.

Tom Dumoulin en Marianne Vos strijden om hoogste marketingwaarde

Tom Dumoulin is de bekendste wielrenner van Nederland. Dankzij zijn successen in onder andere de Giro d’Italia, de Tour de France en het WK kent inmiddels 76 procent van de Nederlanders de Limburger. Nipt achter Dumoulin staat Marianne Vos. Driekwart van de Nederlandse bevolking kent haar. Opvallend is dat de renster een hogere marketingwaarde heeft dan Dumoulin. Dat blijkt uit onderzoek van Nielsen Sport.

SWKGroep verlengt partnership met waterpolodames

De SWKGroep heeft het partnership met de Nederlandse waterpolodames verlengd tot en met de Olympische Spelen in Tokyo in 2020. Tijdens de Europese kampioenschappen waterpolo in Barcelona werd het nieuwe tweejarige contract ondertekend.

Ajax en adidas verlengen tot en met 2025

Ajax en adidas hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van het partnership. De nieuwe overeenkomst gaat in op 1 juli 2019 en loopt tot en met 30 juni 2025. Ajax en adidas zijn sinds het seizoen 2000-2001 aan elkaar verbonden. Sinds 1 juli 2009 is adidas een van de officiële hoofdsponsors van de club.

CTS Group strategisch partner AZ

CTS Group is toegetreden tot de Strategische Partners van AZ. De specialist in Europese distributie en logistiek uit Nieuw-Vennep tekende voor één seizoen, met de optie voor nog twee jaar.

Vibes of the Week #28

Lees de nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.