Artikelen

Volvo Car Nederland opnieuw Official Car Supplier van KLM Open

Volvo Car Nederland is voor het derde achtereenvolgende jaar de Official Car Supplier van het KLM Open golftoernooi.

Nieuwe prijs voor maatschappelijke activiteiten voetbalclubs

Onlangs is op het 37e Gala Voetballer van het Jaar een nieuwe prijs voor maatschappelijke activiteiten gelanceerd: 'Maatschappelijk Project Eredivisie'. Met de prijs wil de Eredivisie CV, samen met Maatschappelijk Partner VriendenLoterij, de impact van de Eredivisieclubs in de regio verder vergroten.

Eredivisie eert Nederlandse stadioncultuur

De Eredivisie CV trapt deze week af met de campagne ‘Naar het stadion’, een reeks initiatieven om het Nederlandse stadionbezoek te vieren. Het hele seizoen brengt het collectief van alle 18 Eredivisieclubs een eerbetoon aan de supporters- en stadioncultuur in Nederland.

Afgelaste Amsterdam City Swim haalt €1,5 miljoen op

Afgelopen zondag werd de zevende editie van de Amsterdam City Swim afgelast. Het water voldeed niet aan de zwemwaternorm, waardoor de gezondheid van de circa 2.000 deelnemers in gevaar kon komen. Ondanks de afgelasting werd er ruim €1,5 miljoen opgehaald voor Stichting ALS en de strijd tegen de spierziekte.

Cocoa from Ghana beëindigt handbalsponsoring

Cocoa from Ghana stopt na twee jaar als hoofdsponsor van het Nederlands Dames Handbal Team.

CCC nieuwe teamsponsor voor Marianne Vos

WaowDeals, de wielerploeg van Marianne Vos, gaat verder als de vrouwenploeg van CCC, de nieuwe hoofdsponsor van de BMC-ploeg. De Nederlandse vrouwenploeg gaat een overeenkomst van drie jaar aan met het Poolse schoenen- en tassenbedrijf met een optie voor nog eens twee jaar.

Vibes of the Week #36

De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

NOISE marketingpartner Rookvrije Generatie beweging

NOISE is aangesteld als marketingcommunicatiebureau voor het Rookvrije Generatie initiatief van de Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en het Longfonds. De keuze kwam tot stand na een oriëntatie en pitch onder verschillende bureaus.

Energiedirect.nl blijft PSV esports ondersteunen

Energiedirect.nl geeft een vervolg aan het partnership met PSV esports. De hoofdsponsor van PSV stapte in oktober 2017 als eerste partner in bij de esports-tak van de club en verlengt de samenwerking met vier jaar.

Opel en Feyenoord openen Geboorteloket

Op woensdag 5 september opent Feyenoord in samenwerking met sponsor Opel, de deuren van het Feyenoord-Geboorteloket.

Nike kiest controversiële NFL-speler in campagne

Nike heeft de protesterende NFL-speler Colin Kaepernick gekozen als een van de gezichten van zijn nieuwe campagne.

ATPI official travel partner Invictus Games

ATPI Sports Events is aangesteld als de officiële travel partner voor de Invictus Games in Sydney.

Schaap en Citroen official timekeeper bij Feyenoord

Feyenoord verbindt juweliershuis Schaap en Citroen als Official Timekeeper aan de club. Schaap en Citroen is de komende drie jaar zichtbaar op diverse tijdselementen in het stadion en online, zoals op het scorebord in De Kuip en bij de countdown in liveblogs op Feyenoord.nl en in de Feyenoord App.

Drysdale managing partner bij Marvin & Miles

Per 1 september is Marnix Drysdale toegetreden als managing partner van Marvin & Miles.

Sjoerd van Schooten naar Ajax

Sjoerd van Schooten (RTL) wordt de nieuwe partnership manager bij Ajax.