Artikelen

Pels Rijcken corporate partner NDT

Vanaf 27 september 2018 delen Pels Rijcken en Nederlands Dans Theater (NDT) meer dan de stad Den Haag alleen. Pels Rijcken is vanaf dan officieel corporate partner van NDT.

Silvia van der Heiden (NFF): "Wij zijn verhalenvertellers"

Donderdag 27 september start de 38e editie van het Nederlands Film Festival. Aan de vooravond van de opening praten we met de nieuwe directeur Silvia van der Heiden over de ambities van het festival en wat de partners daar aan kunnen bijdragen.

Goede doelen ontvangen 33 miljoen van bedrijven

De 25 grootste goede doelen ontvingen in 2017 bijna 33 miljoen euro van bedrijven. Dat blijkt uit onderzoek van de Volkskrant.

Jupiler ook komende vijf jaar biersponsor van N.E.C.

N.E.C., Jac. Bongers Dranken en biermerk Jupiler hebben hun sponsorovereenkomst verlengd tot en met 2023. De samenwerking dateert al vanaf 1952.

‘Sponsoring groeit, ondanks zorgen over ROI’

Bedrijven verwachten dat ze dit jaar wereldwijd in totaal 66 miljard dollar aan sponsoring zullen besteden.

Samenwerking Martin Garrix en Axe

Met de videoclip van het nummer Burn Out lanceren Martin Garrix en Axe een nieuw muziekplatform onder de naam Axe Music.

Vier bedrijven bundelen krachten in Het Media Collectief

MP Management, The Talent Company B.V., Ambassadors of Entertainment B.V. en The Right Place B.V., hebben per september de krachten gebundeld in Het Media Collectief.

BMW verbindt zich aan Dam tot Dam Park 2018

Vanaf 2018 is Dusseldorp BMW vanuit haar vestiging in Zaandam de allereerste automotive partner van Dam tot Dam Park.

KNSB ligt dankzij nieuwe sponsorcontracten op koers

Met de ondertekening van nieuwe sponsorcontracten en een scherpe kostenbewaking ligt de KNSB voor het begrotingsjaar 2018-2019 op koers.

Vibes of the Week #38

In de Vibes of the Week de twee ‘James Deans’ van de Nederlandse sport: Jeffrey Herlings en Max Verstappen!

BankGiro Loterij nieuwe partner zomerconcerten Concertgebouw

De BankGiro Loterij is de nieuwe partner van Het Koninklijk Concertgebouw in de zomermaanden juli en augustus.

KNSB en commerciële teams sluiten licentieovereenkomst

De KNSB heeft met commerciële teams in het langebaanschaatsen een nieuwe licentieovereenkomst afgesloten. Daarin is vastgelegd aan welke voorwaarden een ploeg moet voldoen om als topteam worden aangemerkt. De overeenkomst is van kracht tot medio 2020. Welke topteams in het nieuwe seizoen een licentie van de KNSB krijgen, wordt binnenkort bekend.

Mastercard wereldwijd partner Riot Games

Mastercard heeft een meerjarig sponsorcontract getekend met Riot Games en wordt de eerste wereldwijde partner van League of Legends, de grootste esport ter wereld.

Van der Zanden van ING naar AH

Johan van der Zanden maakt per 1 december de overstap van ING naar Albert Heijn.

Red Bull meest bekende esport sponsor

Sponsors zijn relatief bekend onder esports-volgers. Slechts 17 procent geeft aan geen enkele sponsor te kennen. Onder de meest bekende sponsoren in esports zien we veel internationale merken die al geruime tijd actief zijn als sponsor zoals Red Bull, Coca-Cola en Monster Energy Drink, allemaal frisdrankmerken, een branche die volgens volgers goed bij esports past. Dat blijkt uit het rapport Esports in Nederland van Nielsen Sport.