Artikelen

Disney en Rijksmuseum gaan samenwerken

Disney en het Rijksmuseum gaan samenwerken ter gelegenheid van de honderdste verjaardag van Disney.

Philips en PSV officieel langstlopende sponsorship in sport

De 110-jaar lopende sponsorverbintenis tussen Philips en PSV is goed voor een officieel wereldrecord. Het record is officieel bekrachtigd door een vermelding als langstlopend sponsorship in de sport in het Guinness Book of Records. Het unieke record wordt gevierd met onder andere een deep-fake video met ‘Mijnheer Frits’ en een exclusief Philips/PSV-shirt.

Caru Containers hoofdsponsor Excelsior Vrouwen

CARU Containers is de nieuwe hoofdsponsor van Excelsior Vrouwen. De naam van de Rotterdamse containerleverancier staat komend seizoen op de shirts van het eerste elftal van de vrouwentak van Excelsior en van Jong Excelsior Vrouwen.

Enterprise Car Sharing & Rental verlengt partnership met Amsterdam Fashion Week

Net als in 2022 is Enterprise Car Sharing & Rental ook dit jaar de officiële mobiliteitspartner van de Amsterdam Fashion Week. De Nederlandse tak van ’s werelds grootste autoverhuurder zet een speciaal bestickerde Mercedes-Benz CLA en vier Lynk & Co’s in voor het vervoer van VIPs tussen de diverse locaties van het belangrijkste mode-evenement van de Benelux. De Amsterdam Fashion Week vindt plaats tot en met aanstaande zondag 2 september.

McDonald’s sponsort Holland’s Got Talent op RTL

Op vrijdag 1 september start een nieuw seizoen van ‘Holland’s Got Talent’ bij RTL 4. McDonald’s heeft zich als partner verbonden aan de talentenshow.

ASICS stopt als hoofdsponsor Dam tot Damloop

ASICS stopt na twaalf jaar als hoofdsponsor van de Dam tot Damloop. De komende editie op zondag 17 september wordt de laatste gezamenlijke editie. Beide partijen kijken terug op een geslaagde samenwerking.

PwC terug bij de KNVB als strategisch kennispartner

Per 1 september verbindt PwC zich als strategisch kennispartner aan de KNVB.

Samsung en Afas Live worden partners

Samsung wordt per 1 september 2023 voor één jaar lang de officiële partner van concertzaal AFAS Live. Met deze samenwerking wil Samsung op een leuke en unieke manier jonge mensen inspireren om zich te uiten door middel van muziek.

Partnership Azerion Vrouwen Eredivisie en TOTO

TOTO wordt partner van de Azerion Vrouwen Eredivisie. De samenwerking geeft een extra impuls aan de verdere groei van deze topcompetitie. De KNVB en ESPN kunnen daardoor met 22 extra live wedstrijden op tv de zichtbaarheid van de Azerion Vrouwen Eredivisie vergroten.

Een succesvolle cocktail: Bacardi op Lowlands

Wie afgelopen weekend op Lowlands was kon in een grotere Haciënda weer genieten van de Caribische sfeer, muziek en dans onder het genot van een Mojito, Razz Up of Limon & Lemonade van Bacardi. De vernieuwde Haciënda was ook de start van een nieuwe meerjarige samenwerking tussen Bacardi en Lowlands.

Björn Borg nieuwe co-sponsor Zandvoort Circuit Run

Björn Borg is de nieuwe co-sponsor van de Zandvoort Circuit Run. Sportorganisatie Le Champion en Björn Borg delen hun interesse in gezondheid en bewegen. Vanuit die interesse en om de Björn Borg running collectie nog meer zichtbaarheid te geven sponsort Björn Borg dit unieke hardloopevenement de komende 3 jaar, dat op zondag 24 maart 2024 in Zandvoort plaatsvindt. De Zandvoort Circuit Run staat bekend om het meest afwisselende parcours van Nederland en verwacht 15.000 hardlopers in het voorjaar van 2024. De inschrijving is sinds maandag 21 augustus geopend.

Max ICT nieuwe hoofdsponsor Tilburg Trappers

Max ICT is de komende drie jaar hoofdsponsor van Tilburg Trappers. De samenwerking tussen de twee Tilburgse bedrijven belooft niet alleen een opwindend seizoen vol actie en prestaties, maar benadrukt ook de gedeelde waarden en doelen.

Talpa Network en Dutch Grand Prix verlengen samenwerking

Talpa Network en Dutch Grand Prix verlengen hun samenwerking met twee jaar. Radio 538 is daarmee ook in 2024 en 2025 Event Supporter van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix.

Jumbo klaar voor Super Friday

Jumbo verwacht op Super Friday meer dan 40.000 klanten in Zandvoort. De openingsdag van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix is uitverkocht en inmiddels een echte familiedag vol racen en entertainment. Voor Jumbo is het de laatste keer dat de supermarkt bij het evenement betrokken is.

JACKS.NL nieuwe Event Supporter van Dutch GP

JACKS.NL verbindt zich vanaf 2024 als een van de hoofdsponsors aan de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. JACKS.NL voegt zich in het rijtje van eerdere hoofdsponsors Pon, Heineken, Radio 538, CM.com, VolkerWessels en Jumbo.