Artikelen

NOC*NSF zoekt partners voor Paralympisch TeamNL Huis

Voor het eerst komt er tijdens de Paralympische Spelen in Parijs 2024 een autonoom Nederlands TeamNL Huis. In het sfeervolle spiegeltheater Cabaret Sauvage in Parc de la Villette zijn tijdens de Paralympische Spelen alle fans van harte welkom om de prestaties van de TeamNL-sporters in oranje mee te vieren. NOC*NSF roept zijn vaste en nieuwe partners op om het huis mede mogelijk te maken.

Max Verstappen in Heineken-reclame

In de nieuwe ‘When You Drive Never Drink’ campagne van Heineken, die vandaag gelanceerd is, speelt tweevoudig F1-wereldkampioen en Heineken 0.0 ambassadeur Max Verstappen de hoofdrol.

KNVB en partners maken Wall Stories voor de Oranjeleeuwinnen

KNVB en partners, waaronder ING, Nike, KPN, Staatsloterij, Albert Heijn en Bitvavo, hebben in samenwerking met kunstenaarscollectief Kamp Seedorf een bijzonder project onthuld, de zogenaamde ‘Wall Stories’. Op zorgvuldig gekozen locaties zijn unieke art pieces van de OranjeLeeuwinnen geplaatst, als succeswens voor het aankomend WK. Momenteel bevindt het Nederlands elftal zich in Nieuw-Zeeland ter voorbereiding op hun eerste wedstrijd tegen Portugal op 23 juli in Dunedin.

Mascot ook in 2024 en 2025 event supplier Dutch GP

MASCOT® WORKWEAR is ook in 2024 en 2025 als Official Event Supplier verbonden aan de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. De producent van premiumkwaliteit werkkleding en veiligheidsschoenen voorziet meer dan 1500 Event Hosts, vrijwilligers en organisatiemedewerkers van de Dutch GP van kleding en accessoires.

Havenbedrijf Rotterdam blijft hoofdsponsor Luxor Theater

Het Havenbedrijf Rotterdam mag zich voor de komende 3,5 jaar opnieuw hoofdsponsor noemen van het Luxor Theater in Rotterdam. De samenwerking is onlangs verlengd.

DPG Media support nationale vrouwenteams als partner van #SameDream

DPG Media heeft zich sinds 1 juli verbonden aan #SameDream, een initiatief van DHL in samenwerking met sportbonden Nevobo, KNHB, KNVB en NHV. #SameDream heeft als doel de nationale vrouwenteams in volleybal, hockey, voetbal en handbal dichterbij hun droom te brengen en anderen te inspireren om hun hart te volgen.

Xavi Simons nieuw gezicht Puma KING

Sportbedrijf Puma heeft een samenwerking aangekondigd met de Nederlandse voetballer Xavi Simons, die het nieuwe gezicht zal worden van de KING-voetbalschoenen.

Eerste eigen Nederlands TeamNL Huis tijdens Paralympische Spelen

Voor het eerst komt er tijdens de Paralympische Spelen in Parijs, volgend jaar, een autonoom Nederlands TeamNL Huis. In het sfeervolle spiegeltheater in Parc de la Villette zijn tijdens de Paralympische Spelen alle fans van harte welkom om de prestaties van onze sporters in oranje mee te vieren. Het eerste stand-alone paralympische TeamNL Huis is een primeur voor Nederland.

Fastned en BEAT versnellen de verduurzaming van de wielersport

Fastned, het Europese snellaadbedrijf, en wielerploeg BEAT gaan samenwerken om de omschakeling naar elektrisch rijden en verduurzaming van de wielersport te versnellen. Lieke Duijmelings, commercieel directeur bij Fastned, en Edwin Gulickx, Managing Director en mede-oprichter van BEAT Cycling, lichten de partnership toe.

Vomar verlengt samenwerking met AZ

Vomar blijft de komende drie jaar verbonden aan AZ dankzij een nieuw contract dat eerder getekend werd op het AFAS Stadion. De samenwerking stamt uit 2017 en is in 2020 al eens verlengd. Het succesvolle partnerschap kenmerkt zich sindsdien door diverse consumentenacties bij Vomar-vestigingen, in het AFAS Stadion en de bij AZ aangesloten amateurverenigingen in de regio.

GirlPower Radio langer hoofdsponsor ADO Den Haag Vrouwen

GirlPower Radio heeft een nieuw, driejarig contract getekend als hoofdsponsor van het eerste elftal en de jeugdelftallen van ADO Den Haag Vrouwen. Het radiostation is tevens naar Strategisch Partner van ADO Den Haag gegroeid.

Pride Amsterdam kiest KPN als Official Technology Partner

Als trouwe partner vaart KPN dit jaar niet op één maar op alle boten mee van Pride Amsterdam. De boten tijdens de Canal Parade worden dit jaar uitgerust met slimme sensoren van KPN. Deze zorgen er onder andere voor dat de boten op juiste afstand achter elkaar blijven varen én dat ze op elk moment gelokaliseerd kunnen worden. Daarmee draagt KPN bij aan de veiligheid van Nederlands grootste botenparade.

EA SPORTS en de Eredivisie verlengen samenwerking

Electronics Arts en de Eredivisie CV hebben een meerjarige verlenging van het partnership met EA SPORTS aangekondigd.

Maaza viert Rotterdam Unlimited Zomercarnaval met tropische dranken én ijs

Maaza, bekend van de tropische fruitdranken, heeft de handen ineengeslagen met Rotterdam Unlimited om het Zomercarnaval in Rotterdam groots te vieren. Het van oorsprong Indiase merk legt al 50 jaar de focus op genieten en past daardoor perfect bij het Zomercarnaval. De merknaam Maaza betekent namelijk ‘genieten’ in Hindi.

Calvé en Nederlandse Loterij worden Official Partner van European Para Championships 2023

Calvé pindakaas heeft zich als Official Partner verbonden aan de European Para Championships (EPC). Ook Nederlandse Loterij is Official Partner geworden. De eerste editie van het multisport-evenement vindt plaats van 8 tot 20 augustus in Rotterdam. Atleten in tien verschillende parasporten zullen dan strijden om de Europese titels.