Artikelen

ABN AMRO langer hoofdsponsor tennistoernooi

ABN AMRO en Ahoy Rotterdam hebben vandaag het sponsorcontract van het ABN AMRO World Tennis Tournament voor drie jaar verlengd. Het nieuwe contract geldt voor de edities van 2015, 2016 en 2017.

BNR Volgens Nederland ondersteund door Achmea

Met ingang van 8 januari start het nieuwe BNR Programma ‘BNR Volgens Nederland’ waarin BNR in gesprek gaat met betrokken Nederlanders over Werk, Gezondheid, Pensioen en Veiligheid. Achmea maakt het programma mogelijk.

Honda Nederland verlengt sponsorship met Delta Lloyd Regatta

Honda Nederland, official sponsor van de Delta Lloyd Regatta, heeft zijn vertrouwen uitgesproken door haar sponsorship te verlengen met minimaal een jaar.

Giant redt Argos-Shimano

De Taiwanese fietsenconstructeur Giant is komend seizoen hoofdsponsor van de Argos-Shimano wielerploeg.

Armin van Buuren en Heineken bundelen krachten

Heineken en DJ Armin van Buuren bundelen hun krachten in ‘Dance More, Drink Slow’, het nieuwste hoofdstuk in de Enjoy Heineken Responsibly campagne.

Deloitte en Boeljon verlengen samenwerking

Ook de komende twee jaar steunt Deloitte Christel Boeljon. De Nederlandse blijft daarnaast nog zeker twee jaar ambassadrice van het Deloitte Ladies Open.

Boekel De Nerée Official Sponsor WK Roeien 2014

Boekel De Nerée verbindt zich als Official Sponsor aan het WK Roeien 2014 dat in Amsterdam wordt georganiseerd. Het advocaten- en notarissenkantoor en Stichting Organisatie WK Roeien 2014 maakten dat vandaag bekend.

Canon Europe en Van Gogh Museum sluiten driejarig partnership

Het Van Gogh Museum en Canon Europe hebben een nieuw partnership gesloten. Canon zal het museum sponsoren voor een periode van drie jaar.

Brunel in de Volvo Ocean Race

Brunel International wordt de hoofdsponsor van een Nederlands team in de komende Volvo Ocean Race.

Heineken langer Champions League sponsor

Heineken is ook van 2015 tot medio 2018 sponsor van de Champions League, het grootste toernooi voor clubteams van Europa.

Canon sponsort Theater de Maaspoort

Canon Europe wordt sponsor van Theater de Maaspoort in Venlo. Canon wil daarmee invulling geven aan haar ambitie met andere bedrijven te investeren in kunst en cultuur in de regio Noord Limburg en de verdere uitbreiding van het theater.

Vitens: maximaal 1,5 ton voor sponsordeal

Vitens betaalt een bedrag van 100.000 tot 150.000 euro over een periode van twee jaar (2013 en 2014) voor de sponsordeal met PEC Zwolle.

Mercedes-Benz titelsponsor FashionWeek Amsterdam

Mercedes-Benz Nederland heeft zich als titelsponsorverbonden aan de prestigieuze Amsterdam Fashion Week. Vanaf januari gaat hét Nederlandse mode-evenement door het leven als Mercedes-Benz Fashion Week Amsterdam.

Menzis blijft Zondagochtend Concert sponsoren

Met ingang van 22 september 2013 verlengen Menzis, Het Koninklijk Concertgebouw en de AVRO hun samenwerking rond de serie Het Zondagochtend Concert met vijf seizoenen.

38 miljoen naar festivalsponsoring

Festivals zoals Lowlands, Pinkpop, Oerol en Boulevard zijn aantrekkelijke evenementen voor sponsors. In 2012 werden kunst- en cultuurfestivals in totaal voor bijna € 38 miljoen gesponsord, gemiddeld ruim € 50.000 per festival. Dat blijkt uit de Festival Monitor van Respons.