Artikelen

Samenwerking Rotterdams Philharmonisch Orkest en ABN AMRO WTT

Het Rotterdams Philharmonisch Orkest en het ABN AMRO World Tennis Tournament slaan de handen ineen. Vanaf de komende editie van het ABN AMRO WTT worden de wereldtoppers begeleid door de klanken van het orkest als zij het centre court in Ahoy betreden.

BrandLoyalty neemt sponsoring Vestingloop over

BrandLoyalty wordt de komende jaren de hoofdsponsor van de Vestingloop in Den Bosch. Het bedrijf is de opvolger van Ricoh.

Deckers tekent driejarig contract bij Nike

Alec Deckers, de zoon van Richard Krajicek, heeft een driejarig contract afgesloten met kledingsponsor Nike.

TVM logistiek partner van de KNVB

TVM verzekeringen, jarenlang sponsor van het schaatsen en wielrennen in Nederland, is per 1 oktober 2014 logistiek partner van de KNVB. Dat betekent dat TVM verantwoordelijk wordt voor het transport van alle materialen van de nationale teams, waaronder het Nederlands elftal, Jong Oranje en het Nederlands vrouwenelftal.

Van Berkel general manager ATP Event Experts

Helen van Berkel is aangesteld als General Manager van ATP Event Experts. Daarmee is zij verantwoordelijk voor de volledige business unitevents van ATPI Nederland, zowel operationeel, financieel als commercieel.

Bavaria Profronde Stiphout stopt

De Bavaria Profronde Stiphout heeft, mede vanwege het wegvallen van vier belangrijke sponsors en de alsmaar toenemende kosten, het besluit genomen geen profronde meer te organiseren. Naamgever Bavaria wilde wel doorgaan, maar weigerde nog meergeld in het evenement te steken.

Patrick Wouters meest invloedrijk in sponsoring

Patrick Wouters van den Oudenweijer, oprichter en directeur van sportmarketingbureau House of Sports, is door Sponsorreport uitgeroepen tot de meest invloedrijke persoon in sponsoring in 2014.

KPN grote winnaar SponsorRingen 2014

KPN is uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar 2014. KPN is de enige sponsor die donderdag 20 november bij de uitreiking van de SponsorRingen voor de beste sponsorcases van het jaar in twee categorieën een SponsorRing won.

Samenwerking Ajax en ABN AMRO nu officieel bevestigd

Ajax en ABN AMRO bevestigen vanmiddag tijdens een persconferentie officieel de samenwerking tussen beide partners. ABN AMRO wordt Partner van de Toekomst van Ajax voor 2.550.000 euro plus een variabele vergoeding van 300.000 euro. ABN AMRO verbindt zich tot en met medio 2018 aan de Amsterdamse club.

IFFR en Infostrada kondigen samenwerking aan

International Film Festival Rotterdam (IFFR) heeft een meerjarige overeenkomst afgesloten met Infostrada Creative Technology voor het uitbrengen van festivalfilms via aangesloten wereldwijde VoD-platforms, waaronder iTunes, YouTube, Vimeo, Google Play en PlayStation Network.

ABN AMRO opnieuw sponsor van Ajax

ABN AMRO verbindt zich ook aan de vrouwen van Ajax, naast de jeugd, de amateurtak en het opleidingscentrum De Toekomst. De bank betaalt bijna 2,5 miljoen euro per jaar. Het logo van ABN AMRO komt op de shirts van de jeugd, de amateurelftallen en de vrouwen te staan. De officiële bevestiging van de overeenkomst volgt binnenkort.

Pavo official partner KNHS

Vanaf 1 januari 2015 is Pavo vijf jaar lang official partner van de KNHS. De focus van het partnership ligt op het verspreiden van kennis over gezond voermanagement en paardenvoeding.

Tom van Kuyk Teammanager Sponsoring bij Rabobank

Tom van Kuyk is sinds half oktober werkzaam als Teammanager Sponsoring bij Rabobank Nederland. Van Kuyk was afgelopen zes jaar Teammanager Marketing & Communications bij Skoda.

Ziggo nieuwe hoofdsponsor van Ajax

Ziggo is per 1 januari 2015 de nieuwe hoofdsponsor van Ajax. De merknaam Ziggo zal vanaf die datum op de officiële wedstrijdtenues van het eerste elftal en van Jong Ajax staan.

Ziggo en Ajax: De reacties

Sponsorreport inventariseerde de eerste reacties uit de sport en sponsorwereld op de sponsoring door Ziggo van Ajax.