Artikelen

PSV en Umbro sluiten partnerovereenkomst voor vijf jaar

PSV en het Britse voetbalmerk Umbro zijn een partnerschap overeengekomen dat beide partijen met ingang van het seizoen 2015-2016 voor vijf seizoenen aan elkaar verbindt.

Staatsloterij co-sponsor Team Roompot

De Staatsloterij gaat de nieuwe wielerploeg van Team Roompot ondersteunen. De loterij krijgt vanaf maart een plaats op het tenue van de Nederlandse wielerploeg. Het contract heeft de duur van een jaar.

KPN maakt RTL Late Night live onder de Nachtwacht mogelijk

Als hoofdsponsor van het Rijksmuseum én van ‘Late Rembrandt’ zet KPN zich in om kunst ook digitaal bereikbaar en toegankelijk te maken voor heel Nederland. Daarom heeft KPN ervoor gezorgd dat RTL Late Night, de populaire talkshow met Humberto Tan, vrijdagavond 13 februari eenmalig live wordt uitgezonden van onder De Nachtwacht in de Eregalerij.

KNLTB ondertekent contracten met Fonds Gehandicaptensport en AA-Drink

Tijdens de eerste dag van de Fed Cup in Omnisport Apeldoorn hebben de KNLTB en Fonds Gehandicaptensport het contract ondertekend voor hun samenwerking. Het doel van de samenwerking is om de tennissport voor mensen met een handicap toegankelijker te maken.

Philips en KPN sponsoren ‘Late Rembrandt'

Philips en KPN zijn de hoofdsponsors van de grote tentoonstelling over Rembrandt in het Rijksmuseum. Voor de blockbuster-tentoonstelling hebben beide hoofdsponsors van het Rijksmuseum een apart sponsorcontract gesloten.

Jumbo sponsort Max Verstappen

Jumbo gaat komend seizoen Max Verstappen in de Formule 1 sponsoren. De naam van de supermarktketen komt op de helm en de wedstrijdkleding van de coureur te staan.

KPN wint European Sponsorship Award

KPN heeft afgelopen donderdag de European Sponsorship Award gewonnen in de categorie Best of Europe met zijn sponsoring van het Olympische schaatsen en de Coolste Baan activatïe.

Feyenoord voltooid overgang naar Heineken

Sinds afgelopen zondag is er in de hele Kuip Heineken bier verkrijgbaar, waarmee de merktransitie bij Feyenoord van Amstel naar de nieuwe bierpartner is voltooid. Tegelijk met het contract met Heineken is ook het contract met Vrumona verlengd.

Wereld Natuur Fonds en Eneco verlengen samenwerking

Energiebedrijf Eneco en het Wereld Natuur Fonds (WNF) intensiveren hun samenwerking. Het vernieuwde partnerschap loopt tot 2017.

TCS verlengt samenwerking TCS Amsterdam Marathon

Tata Consultancy Services (TCS) heeft de samenwerking met de TCS Amsterdam Marathon verlengt voor de periode van vijf jaar tot en met 2020.

Janneke Staarink over partnerships bij het International Film Festival Rotterdam

Woensdag begint de 44e editie van het International Film Festival Rotterdam. In het nieuwste nummer van Sponsorreport dat deze week verschijnt staat een uitgebreid interview met zakelijk directeur Janneke Staarink. "De waarde van partnerships zit niet alleen in harde euro’s” is de centrale boodschap.

Nedap ook in 2015 hoofdsponsor Lowlands

Nedap is ook in 2015 hoofdsponsor van Lowlands. Dat maakte Ilse Peters, verantwoordelijk voor corporate marketing en communicatie bij Nedap, bekend tijdens B(r)andMatch op Eurosonic Noorderslag. Nedap heeft het contract met 1 jaar verlengd.

Smipe per direct rugsponsor Vitesse

Relatieplatform Smipe is per direct partner van Vitesse. Voorafgaand aan de wedstrijd tegen PSV werd een 2,5 jarige overeenkomst gesloten waardoor Smipe partner en rugsponsor van Vitesse wordt.

KPN partner van Het Concertgebouw

Zoals Sponsorreport in november al aankondigde is KPN ICT partner geworden van Het Koninklijk Concertgebouw. Vandaag maken partijen gezamenlijk bekend daartoe een overeenkomst te hebben gesloten. Het partnership loopt tot en met seizoen 2015/2016 en is gericht op het thema ‘Connectivity’.

Nederlands tintje bij de eerste Belgian Sponsorship Awards

In België zijn voor het eerst sponsorawards uitgereikt. De uitreiking van de Belgian Sponsorship Awards by Repucom vond plaats in het Vaudeville Theater in Brussel.