Artikelen

Situation Room 2016 levert record aan besparingen voor dance4life

Het afgelopen etmaal had een zestal ondernemers maar één doel voor ogen: zo veel mogelijk besparen voor dance4life. Met behulp van hun netwerk en creativiteit gingen de ondernemers aan de slag met een wensenlijst en dat leverde ruim € 636.844 aan directe besparingen op.

Topjaar voor Rijksmuseum

Voor het Rijksmuseum was 2016 opnieuw een topjaar. Het museum ontving niet alleen 2,2 miljoen bezoekers, onder wie ruim 300.000 kinderen, maar ook in sponsoropzicht was het Rijksmuseum in 2016 erg succesvol.

Zilveren Kruis geen Partner in Sport meer

Na EY en Randstad stopt ook Zilveren Kruis na dit jaar als Partner in Sport van NOC*NSF. Zilveren Kruis gaat wel op een andere basis verder als partner van de sportkoepel.

Boskalis, Samsung, WE Fashion, Van Lanschot, Amsterdam City Swim bekroond met SponsorRing

Boskalis, Samsung, WE Fashion, Van Lanschot Bankiers en Amsterdam City Swim hebben dit jaar tijdens een feestelijke uitreiking in de Kromhouthal in Amsterdam een SponsorRing gewonnen. Dance4life ging met de eer strijken in de nieuwe categorie Smart Budget.

Sponsorinkomsten NOC*NSF in 2017 10,3 miljoen

In de maandag gepresenteerde begroting van NOC*NSF voor 2017 zijn als sponsorinkomsten 10,3 miljoen euro opgenomen. Dat is iets meer dan de 10 miljoen die in 2016 is gerealiseerd.

BASF meerjarig hoofdpartner van NEMO Science Museum

Vandaag maken NEMO Science Museum en BASF bekend dat zij een meerjarig partnership aangaan om een breder publiek, en in het bijzonder jongeren, op een interactieve manier in contact te brengen met wetenschap en technologie. Beide partners zijn overtuigd van het belang om interesse voor wetenschap en technologie te stimuleren onder jongeren.

AFAS Software verlengt sponsorschap AFAS Circustheater

AFAS Software blijft drie jaar langer verbonden als hoofdsponsor aan het grootste musicaltheater van Nederland: het AFAS Circustheater in Scheveningen. Het is de vierde grote sponsorovereenkomst die de softwareleverancier dit jaar afsluit.

Sponsorinkomsten Giro Gelderland lager dan begroot

De start van de Giro d'Italia in Gelderland afgelopen mei heeft minder opgeleverd dan gehoopt. Onder andere de sponsorinkomsten waren veel lager dan begroot.

Ajax en Mercedes verlengen en vergroten partnership

Ajax en Mercedes-Benz hebben vandaag overeenstemming bereikt over de verlenging en uitbreiding van de sponsorovereenkomst. De samenwerking bestaat sinds 2009 en liep nog tot 2017. De nieuwe en verbeterde verbintenis loopt tot 2021.

KPN verlengt en intensiveert partnership met Het Concertgebouw

KPN en Het Koninklijk Concertgebouw maken vandaag bekend dat zij hun partnership met 2 jaar verlengen. Als ICT-partner ondersteunt KPN Het Concertgebouw in zijn streven de concertprogrammering toegankelijk te maken voor heel Nederland.

Kumpany breidt uit met nieuwe producer en creatief

Activatiebureau Kumpany groeit ook in 2016 flink door en heeft het team verder uitgebreid. Met twee gezichten: een oude bekende en de ander een nieuwe aanwinst.

Energiedirect.nl en PSV voor het eerst samen in commercial

Energiedirect.nl lanceert een nieuwe campagne: "Dat zijn wij”. In de nieuwe commercial wordt het hoofdsponsorschap van PSV benut om uit te dragen dat het energiemerk hetzelfde scherpe aanbod heeft voor iedereen: bestaande én nieuwe klanten.

Wooning nieuwe titelsponsor Rotterdamse zesdaagse

Wooning en de Rotterdamse zesdaagse gaan een intensieve samenwerking voor een periode van drie jaar aan. Het baanwielrenevenement, dat van 5 t/m 10 januari voor de 35e keer plaatsvindt in Rotterdam Ahoy, draagt nu ook de naam Wooning Zesdaagse van Rotterdam. De keuken- en badkamerspecialist uit Rotterdam verbindt met deze samenwerking haar naam en activiteiten nog sterker aan het Rijnmondgebied.

Valentijn Bouman naar Adidas

Valentijn Bouman wordt met ingang van 23 november Senior Manager Brand Communications bij Adidas. In die rol wordt hij verantwoordelijk voor alle PR- en communicatie-inspanningen voor het merk adidas in de Benelux.

Markteffect versterkt zich met Roelien Luijt

Roelien Luijt treedt per 25 oktober in dienst van Markeffect. De voormalig Managing Director van Repucom Nederland versterkt het komend half jaar het sportmarketingteam als Interim Manager Business Development.