Artikelen

Niels Houtepen versterkt Tribe Company

Niels Houtepen treedt per 1 mei aan bij Tribe Company. Binnen de organisatie wordt hij verantwoordelijk voor de verdere groei van bijzondere evenementen, het versterken van de merk- en marketingstrategie, het creëren van nieuwe commerciële kansen en de ontwikkeling van creatieve concepten.

NN Group blijft titelsponsor NN CPC Loop en NN Marathon Rotterdam

NN Group heeft de contracten met de NN CPC Loop Den Haag en NN Marathon Rotterdam met drie jaar verlengd. Tot 2021 blijft NN Group titelsponsor van deze twee grote hardloopevenementen in Nederland.

T-Mobile en Sony Xperia verlengen partnership USWA

T-Mobile en Sony zijn ook in 2017 presenting partner van de Urban Sport Week Amsterdam (USWA) welke dit jaar zal plaatsvinden van 5 tot en met 9 juli. Hoofdlocatie van het evenement is het Museumplein.

Van Donge & De Roo naamgever van stadion Excelsior

Stadion Woudestein heet vanaf vandaag het Van Donge & De Roo Stadion. De naam van dit Rotterdamse familiebedrijf is de komende tien jaar verbonden aan het stadion van de eredivisionist.

"Urban Sports Week moet organisch groeien"

Van 5 tot en met 9 juli is Amsterdam opnieuw het podium van urban sporten als skateboarden, inline skating, suppen, boulderen, slacklining, maar ook van BMX, breakdance en 3x3 basketball. TIG Sports is organisator en eigenaar van de Urban Sports Week Amsterdam (USWA). Met Marnix Drysdale praten we over de aanstaande editie en over de toekomst van USWA.

SEAT partner mini-crimi ‘De Vlucht

SEAT is partner van de nieuwe mini-crimi ‘De Vlucht’ op LINDA.tv. In de spannende online politieserie van LINDA.tv zijn er hoofdrollen weggelegd voor Loes Haverkort, Sinan Eroglu, Eric Corton en… de SEAT Ateca.

Impulse nieuwe hoofdsponsor North Sea Jazz

Impulse Info Systems is de nieuwe hoofdsponsor van twee van de grote zalen van het Port of Rotterdam North Sea Jazz festival 2017. Onder het hoofdsponsorschap van Impulse Info Systems geven ze samen met Famed en Future groep invulling aan de binnentuin tijdens North Sea Jazz, waar gasten kunnen ontspannen, bijpraten, eten, drinken en genieten van de muziek.

RegioBank ook in 2017 hoofdsponsor Drentse Fiets4Daagse

RegioBank heeft zich ook in 2017 als hoofdsponsor aan de Drentse Fiets4Daagse verbonden.

TDE en Fingerspitz spelen samen in digital sportmarketing

Het digitale sportmarketingbureau TDE uit Eindhoven slaat de handen ineen met Fingerspitz Online Marketing uit Breda. De bureaus starten een gezamenlijk team van specialisten op het gebied van online marketing, gericht op kennisdeling en het versterken van elkaars campagnes. Met deze combinatie van specifieke expertise wordt ingesprongen op de groeiende vraag uit, met name, de sportmarkt.

Meer dan 900.000 abonnees voor FOX Sports

FOX Sports Eredivisie heeft deze deze week de grens van 900.000 abonnees doorbroken. Sinds de start van het voetbalseizoen profiteren voetballiefhebbers massaal van de prijsdaling voor FOX Sports Eredivisie bij tv-aanbieders als KPN, Caiway, Delta en T-Mobile. Niet eerder in het 9-jarige bestaan van de zender is het live Eredivisie voetbal beschikbaar geweest in zoveel huishoudens.

IT4Kids partner van Krajicek Foundation

IT4Kids gaat vanaf heden de Krajicek Foundation structureel financieel ondersteunen. Door de krachten te bundelen worden nog meer jongeren en kinderen, voornamelijk meisjes, de mogelijkheid geboden zich via sport en spel op een positieve manier te ontwikkelen. Beide organisaties zetten zich in voor kinderen die nauwelijks kans hebben te sporten.

XITE mediapartner FIBA 3x3 EK Basketball

XITE en de FIBA 3x3 Europe Cup 2017 gaan de krachten bundelen richting het Europees Kampioenschap 3x3 basketball, deze zomer op het Museumplein in Amsterdam. De muziektelevisiezender XITE wordt official mediapartner van de FIBA 3x3 Europe Cup 2017.

Rabobank tot 2020 strategisch partner AZ

AZ en Rabobank hebben zaterdag het strategisch partnerschap verlengd tot 2020. Voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC Twente ondertekenden beide partijen de driejarige overeenkomst.

Ziggo en Ajax creëren relevantie met eSports-content

Het bereiken van jongeren is voor veel merken een grote uitdaging. Hoe kun je als merk toch relevant zijn voor deze doelgroep? Ajax en Ziggo zetten vol in op eSports.

Tempo-Team en DUCOS tekenen meerjarige samenwerking

Tempo-Team en DUCOS Productions zijn een meerjarige samenwerking aangegaan voor de evenementen Night at the Park en Parkpop. Guus Dutrieux (DUCOS) en Frans van Kreuningen (Tempo-Team) tekenden deze week de overeenkomst.