Artikelen

SportVibes ontwikkelt social media strategie voor TeamNL

SportVibes en NOC*NSF zijn een samenwerking aangegaan op het gebied van social media.

Derde editie Jumbo Racedagen

Voor de derde keer op rij organiseert Jumbo Supermarkten in samenwerking met Circuit Zandvoort, Red Bull Nederland en Verstappen Management de ‘Jumbo Racedagen, driven by Max Verstappen.

Ireen Wüst en Chris Vos lanceren ‘Start Your Impossible'

IOC TOP-partner Toyota lanceert de wereldwijde campagne "Start Your Impossible” in Nederland met Olympisch kampioen schaatsen Ireen Wüst en Paralympisch snowboarder Chris Vos. Zij laten zien dat niets onmogelijk is.

CMS en Nederland Cares gaan samenwerken

CMS en Nederland Cares zijn een samenwerking aangegaan. Medewerkers van CMS zullen vrijwilligerswerk verrichten samen met de stichting. Daarnaast worden verschillende activiteiten gesponsord.

Marktplaats sponsort Marktplaats (SBS)

Marktplaats is sponsor van het SBS 6-programma Marktplaats: Heel Holland Handelt waar de verhalen te zien zijn van mensen die spullen kopen en verkopen op de populaire site.

Nieuwe app Rijksmuseum met steun KPN

Het Rijksmuseum heeft een volledig vernieuwde app gelanceerd die tot stand is gekomen met de steun van hoofdsponsor KPN. De app is gratis te downloaden in de App Store of Google Play.

Heel Nederland het ijs op met Albert Heijn en NOC*NSF

Albert Heijn, NOC*NSF, schaatsbond KNSB en IJshockey Nederland organiseren met 90 schaats- en ijshockeyverenigingen en 23 schaatsbanen gezamenlijk de AH Schaatsactie. Met deze landelijke actie kan heel Nederland op een laagdrempelige manier kennismaken met verschillende schaatssporten.

Vibes of the Week #4

De Vibes van de Week van Sponsorreport-partner SportVibes

Ajax tekent samenwerkingsovereenkomst met Sagan Tosu

Ajax en de Japanse topclub Sagan Tosu hebben vandaag een samenwerkingsovereenkomst voor drie jaar getekend. De Japanse club wil met behulp van Ajax, de jeugdopleiding naar een hoger plan tillen.

Isostar stapt in als partner BEAT Cycling Club

BEAT Cycling Club en Nutrition & Santé hebben een partnerovereenkomst getekend. Nutrition & Santé is eigenaar van het wereldwijd bekende sportvoedingmerk Isostar, dat op de shirts van de baan- en wegploeg van BEAT Cycling Club komt te staan.

FC Utrecht en Tele2 verlengen samenwerking

Tele2 en FC Utrecht hebben op woensdag 24 januari 2018, tijdens de wedstrijd FC Utrecht – Feyenoord, in Stadion Galgenwaard bekendgemaakt dat hun partnership is verlengd.

Philips en de Hartstichting gaan samenwerking aan

Philips en de Hartstichting starten een driejarige strategische samenwerking. Samen willen ze het leven van hart- en vaatpatiënten en risicogroepen in Nederland verbeteren, door tijdig hulp en een zo goed mogelijke behandeling te bieden.

Drie dagen Jumbo Schaatsdagen

Jumbo is deze winter ‘Presenting Partner’ van de Coolste Baan van Nederland. Vanaf deze week kunnen klanten uit de regio Amsterdam gratis tickets bemachtigen voor de Jumbo Schaatsdagen.

Ook Feyenoord gaat Chinees

Na Ajax slaat ook Feyenoord de vleugels uit naar China. De club heeft dinsdag in de Chinese hoofdstad Beijing een strategische samenwerkingsovereenkomst gesloten met het bedrijf Viva China voor het opzetten van een ‘Feyenoord Viva Football Academy’ in meerdere steden in het Aziatische land.

Hans Erik Tuijt meest invloedrijk in sponsoring

Director Global Sponsorships bij Heineken International Hans Erik Tuijt is door Sponsorreport uitgeroepen tot de meest invloedrijke persoon in de Nederlandse sponsorindustrie.