PSV heeft de samenwerking met PUMA met vijf jaar verlengd. Met het gerenommeerde Duitse sportkledingmerk was bij het ingaan van seizoen 2020-2021 een vijfjarige overeenkomst afgesloten, maar dat contract wordt nu al opengebroken en verlengd tot medio 2030. Dat maakte Commercieel Directeur Frans Janssen woensdag bekend tijdens de Nieuwjaarsreceptie van de club. Ook met rugsponsor GoodHabitz is de samenwerking verlengd.
"We gaan nog jaren samen door met shirts designen", meldde Janssen verheugd. Daarin is wat hem betreft ook een rol weggelegd voor de supporters. "We zijn aan het bekijken hoe we hen daarin kunnen betrekken", gaf hij aan. "Dat gaat dan over de shirts voor het seizoen 2026-2027, want zo'n traject start altijd al anderhalf jaar van tevoren. Hoe dat we dat gaan doen wordt binnenkort al bekendgemaakt. Ondertussen hebben we met een gezamenlijke mural, aan de noord-westkant van het stadion, een prachtig cadeau voor de fans."
Ook PUMA CEO Arne Freundt is enthousiast over de succesvolle samenwerking: "Sinds we in 2020 met PSV in zee zijn gegaan ging het sportief crescendo, met twee keer Bekerwinst en drie keer de Super Cup. De start van dit seizoen is zonder meer indrukwekkend. We kijken met superveel enthousiasme uit naar onze toekomst samen, die ons in staat stelt om de samenwerking nog verder uit te diepen en naar een nog hoger plan te tillen."
PUMA levert de officiële sportkleding van PSV 1, Jong PSV, de PSV Academy, PSV Vrouwen en PSV Esports. Het toonaangevende merk slaagt erin het DNA van de club over te brengen met een succesvolle mix van traditie, innovatie en design, passend bij Eindhoven en omgeving. Dat uit zich onder meer in de pasvorm van de specifieke wedstrijdshirts van PSV Vrouwen en duurzaamheid. Zo worden alle PSV-replicastijlen gemaakt met de Re:fibre technologie: textielafval en andere gebruikte materialen wordt daarin omgezet in nieuw textiel. Ook zullen spelers van PSV nadrukkelijker betrokken worden in de testen om matchwear verder door te ontwikkelen.
GoodHabitz, Europese marktleider in online assessments en trainingen, verlengt het rugsponsorschap met PSV. De oorspronkelijke overeenkomst, die liep tot de zomer van 2025, is opengebroken en met twee seizoenen verlengd.
“GoodHabitz helpt fantastisch bij de persoonlijke ontwikkeling van onze spelers en medewerkers. De verlenging van dit sponsorschap onderstreept die waardevolle samenwerking”, zegt Commercieel Directeur Frans Janssen van PSV. “Door de contractverlenging zetten we een belangrijke stap in het versterken van onze gezamenlijke missie om de best mogelijke resultaten te behalen, zowel op als buiten het veld.”
Ook Milan Hofmans, CRO van GoodHabitz, is blij met de verlengde contractsduur. “Ik ben trots dat we doorgaan met dit succesvolle partnership met PSV", zegt hij. “We zien in binnen- en buitenland de positieve impact van dit partnership. Daar gaan we de komende jaren op doorbouwen, onder meer door met PSV als verbinder verder bij te dragen aan de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers in de Brainport-regio."