Na de succesvolle samenwerking sinds 2018 wordt het mediapartnership tussen KNLTB en DPG Media opnieuw met 3 jaar verlengd.
Hierdoor is de KNLTB in staat meer zichtbaarheid en aandacht te creëren voor tennis en padel met commerciële uitingen in landelijke en regionale dagbladen, magazines en online. De promotie van tennis en padel in de media van DPG Media draagt bij aan de missie van de KNLTB om meer mensen tennis en padel te laten spelen en volgen.
Pascal Kamp, Manager Partnerships KNLTB: "Door de samenwerking met DPG Media hebben we de mogelijkheid om zowel top- als breedtesport dicht bij de sportliefhebbers te brengen en hen te enthousiasmeren voor onze mooie sporten tennis en padel. Het is onze ambitie meer mensen meer te laten tennissen en padellen. Zichtbaarheid en aandacht voor deze sporten is daarbij essentieel. Met de inzet van advertenties op de platformen van DPG Media kunnen we tennis en padel en onze topsportevenementen niet alleen landelijk maar ook regionaal promoten en zoveel mogelijk mensen bereiken."
Joyce Kaatee, Partnership Manager DPG Media: "Het AD is sinds jaar en dag sportkrant nummer één en werkt nauw samen met onze regionale dagbladen in ADR Nieuwsmedia. Het doel van de samenwerking is gezamenlijk meer aandacht te creëren voor tennis en padel via DPG Media en regionale bladen, van professioneel niveau tot competities en recreatieve sport in de regio.''