Deze week zijn NAC en Catom, het moederbedrijf van OK, tot overeenstemming gekomen over het verlengen van het hoofdsponsorschap van OK. Aankomend seizoen speelt NAC dus voor het zesde seizoen op rij met OK op de borst.
Jan Willem Westerhuis, CEO Catom: "We zijn verheugd om ons partnerschap met NAC te verlengen. Bij OK streven we altijd naar een positieve beleving voor onze klanten en dit sluit naadloos aan op het 'Avondje NAC' gevoel. We geloven dat deze sponsoring een mooie verlenging is van ons streven naar kwaliteit en verbinding. We kijken ernaar uit om samen met NAC nog meer mooie momenten te creëren voor de supporters en onze klanten."
Afgelopen jaar introduceerde OK de NAC Kraslotenactie, waarbij men kans maakte op een Avondje NAC. Vervolgens kwam daar de actie bij om supporters die het om welke reden dan ook verdiend hebben, een onvergetelijk Avondje NAC te bieden. Daarnaast tanken NAC-supporters met een seizoenkaart met korting bij OK en geeft de hoofdsponsor jaarlijks shirts weg aan supporters die hebben getankt bij OK.
Eric Matijsen, commercieel manager NAC Breda: “De afgelopen jaren hebben wij reeds ontzettend fijn samengewerkt met OK. Daar zijn diverse mooie acties uitgerold voor onze achterban. Vrij recent nog de actie rondom kerst. Bijna traditiegetrouw heeft de hoofdsponsor als eerste het partnership verlengd en trapt daarmee een hopelijk succesvolle verlengingsperiode af. Als club zijn wij erg blij en trots op het gestelde vertrouwen vanuit OK om deze samenwerking te continueren.”