Als partner van NOC*NSF, TeamNL en de Nederlandse sport, kondigt Odido vandaag een samenwerking aan met Olympisch zwemster Marrit Steenbergen. Steenbergen is onderdeel van meerdere atleten waarmee Odido in dit Olympisch jaar nauwer gaat samenwerken. De samenwerking werd aangekondigd door middel van een minidocumentaire.
Na het recente ISU WK Shorttrack, waar Odido Xandra Velzeboer als ambassadeur introduceerde, zal de telecomprovider in aanloop naar de Olympische Spelen meerdere atleten, waaronder Marrit Steenbergen, via persoonlijke video’s als ambassadeur aankondigen. Deze video's delen persoonlijke verhalen over het team achter onze Olympische sporters en benadrukken de onschatbare rol van vrijwilligers, familieleden, vrienden en fans. De verhalen van de ambassadeurs en hun teams bieden een unieke inkijk in de toewijding, passie en steun die onlosmakelijk verbonden zijn met topsport. Odido wil heel Nederland inspireren en aanmoedigen om meer te bewegen met deze persoonlijke verhalen.
Tisha van Lammeren, Chief Commercial Officer Mass Market bij Odido: "Het is een eer om samen te werken met geweldige sporters zoals Marrit en hun inspirerende verhalen te delen met Nederland. Als jong meisje heb ik zelf heel wat uurtjes in zwembaden doorgebracht om de beste worden, dus bijzonder om het verhaal van Marrit te mogen delen. Vrijwilligers, familieleden, vrienden en fans spelen een cruciale rol in het succes van onze Olympiërs, en we zijn trots hun bijdragen te kunnen belichten. Als topsporter heb je de mensen om je heen nodig om alles te kunnen geven. Want ook het netwerk achter de sporter is goud waard. Samen met TeamNL streven we ernaar om Nederland aan het sporten te krijgen. Door middel van de samenwerking met onze kersverse ambassadeurs hopen we Nederland nog meer te enthousiasmeren en inspireren."
Marrit Steenbergen: “Ik ben trots dat Odido oog heeft voor het team van mensen die mij dagelijks ondersteunen in mijn zwemcarrière en route naar de Olympische Spelen. Dat de stille krachten achter mijn prestaties ook een keer zichtbaar worden. Zij verdienen dat, want presteren doen we samen.”
Klik hier voor de documentaire:
https://presspage-production-p...