Met ingang van het seizoen 2010 - 2011 is NIVEA for Men de nieuwe Official Partner van de Eredivisie.
Beide partijen hebben daartoe een overeenkomst bereikt voor in eerste instantie één seizoen. Nivea for Men is één van de merken van Beiersdorf NV. TBWA\\BEC is verantwoordelijk voor het partnership en de activering.
Wil de Koning, Country Manager Beiersdorf Nederland: “NIVEA for Men is een merk voor mannen en voetbal is wat hen in beweging brengt. Daarom zijn we erg blij met deze samenwerking. Met dit partnership beschikken we over unieke content waarmee we onze consumenten via de website het gehele voetbalseizoen kunnen betrekken bij bijzondere acties. Zo staat er bijvoorbeeld iedere week een exclusieve NIVEA for Men-voorbeschouwing door Eredivisie Live prominent op het programma. Ook binnen de structurele samenwerking met onze retailpartners gaan we activiteiten ontplooien waarmee mooie voetbalprijzen te winnen zijn en laten we zien dat we weten wat mannen willen.”
Alex Tielbeke, directeur Eredivisie Media & Marketing CV: “We zijn uiterst content met deze nieuwe relatie. De koppeling van een sterk mannenmerk als NIVEA for Men aan de Eredivisie en aan ons tv-kanaal Eredivisie Live biedt een breed scala aan mogelijkheden voor een effectieve samenwerking. Met de seizoenstart voor de deur wordt er nu vol enthousiasme met elkaar gewerkt aan een aantal zeer interessante acties. Het belooft op alle fronten weer een mooi jaar te worden.”
Naast Nivea for Men zijn komend seizoen ook Sponsor Bingo Loterij, ICS Cards, AD en Albert Heijn partner van de Eredivisie.