Het Nederlandse Nightwatch, producent van de 100% plantaardige energie drank, is de nieuwe hoofd- en titelsponsor van de Eredivisie Beachvolleybal. Promotor Sportworx heeft een driejarig contract gesloten. Van 4 tot 6 juni is in Heerlen het openingsweekend van de Nightwatch Eredivisie Beach.
Met slecht 4,2 gram biologische fruitsuikers per 100ml, is Nightwatch een energiedrank die aansluit op nieuwe bewuste generatie. Het belangrijkste ingrediënt is guayusa, een plant uit de Amazone die van nature cafeïne, L-Theanine en antioxidanten bevat.
Spelers en bezoekers zullen bij de start van de Nightwatch Eredivisie direct merken dat er een nieuwe hoofdsponsor is. Nightwatch zal op en rondom de velden goed te zien zijn met zijn unieke branding. Zo zullen de scheidsrechters de aankomende wedstrijden plaats nemen op een groot Nightwatch blik. Ook zal bij elk van de tien stops van de Nightwatch Eredivisie de energie drank verkrijgbaar zijn. Om zowel spelers als publiek met volle focus en power te laten genieten van het hoge niveau beachvolleybal.
De Eredivisie Beachvolleybal is al jaren hét platform voor Nederlands toptalent. In 2020 hielden de toen nog nieuwe koppels Katja Stam/Raïsa Schoon en Stefan Boermans/Yorick de Groot huis in het Eredivisiecircuit. Beide teams staan nu op de eerste plaats van de wereldranglijst. De Nightwatch Eredivisie geeft een boost aan de ontwikkeling van het Nederlandse toptalent, zodat meer duo’s de komende jaren de wereldranglijst kunnen bestormen.
"Beachvolleybal is een sport die wereldwijd sterk in opkomst is en steeds meer mensen ervaren wat volleybal van een lichaam vergt. Bij volleybal staat conditie, spierkracht, balvaardigheid en snelheid centraal. Dit maakt dat Nightwatch 100% Plantbased extreme energy drink for focus & power naadloos aansluit op deze sport.”