Touzani ́s FC STRAAT is een samenwerking aangegaan met Hisense, één van ‘s werelds grootste fabrikanten op het gebied van televisies, koelkasten en wasmachines. Hisense zal zich met deze samenwerking inzetten voor het bevorderen van het welzijn van jongeren; via ‘Watchtime naar Playtime’. Als hoofdsponsor van EURO24 committeert Hisense zich op wereld- en nu op lokaal niveau aan de meest universele sport: voetbal.
FC STRAAT is de grootste online en offline voetbalclub van Nederland, opgezet door storyteller en straatvoetballer Soufiane Touzani. Via het YouTube kanaal Touzani TV met ruim 1,2 miljoen abonnees inspireert Touzani dagelijks duizenden jongeren om in beweging te komen. Samen met verschillende partners zoals de Cruyff Foundation en de Krajicek Foundation organiseert FC STRAAT het grootste straatvoetbaltoernooi in Nederland: de FC STRAAT LEAGUE.
FC STRAAT heeft een unieke community opgericht met daarin verschillende FC STRAAT-programma’s om jongeren te bereiken via 'Watchtime naar Playtime' om ze op een speelse manier in beweging te krijgen en te behouden. Met een gemiddelde schermtijd van 3 tot 6 uur per dag onder jongeren en de groeiende beweegarmoede is de urgentie groter dan ooit. Om deze reden sluit Hisense zich aan bij FC STRAAT om deze belangrijke missie te verwezenlijken. Als één van de grootste leveranciers van tv’s wereldwijd weten zij als geen ander hoe groot de positieve impact kan zijn om jongeren via beeld te inspireren.
Soufiane Touzani, oprichter van FC STRAAT: “Wij zijn erg blij en trots om Hisense als partner te ontvangen bij FC STRAAT. Wij zenden content uit die jongeren stimuleert en inspireert om te bewegen. Van 'Watchtime naar Playtime'. De samenwerking met Hisense behoeft hierin geen uitleg.”