Heroes Den Bosch gaat voortaan onafhankelijk van een hoofdsponsor onder eigen naam en kleuren opereren. New Heroes verdwijnt als naamgever van de basketballclub uit Den Bosch.
Met de verandering kan volgens de club er nóg harder gewerkt worden aan de continuïteit van het 'merk' Basketball Den Bosch. Clubeigenaar Bob van Oosterhout ligt de keuze als volgt toe: "Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat een belangrijke stap in de wederopbouw van de club het creëren van een herkenbare naam en uitstraling is. De afgelopen drie seizoenen hebben we hard gewerkt om een financiële basis te leggen om deze stap te kunnen zetten. De club wordt gesteund door steeds meer en mooie bedrijven, die een volledige metamorfose, in onze ogen minder wenselijk, onnodig maken. De stap van New Heroes naar Heroes is gelukkig maar een kleine en het stemt mij dan ook enorm trots dat we deze nieuwe naam vandaag aan fans, sponsors en pers kunnen presenteren."
Overigens betekent het niet dat er geen hoofdsponsors meer ten tonele gaan verschijnen. Van Oosterhout: “In combinatie met Heroes én onze kleuren blijft de club een ontzettend interessant platform voor sponsors die via naamkoppeling hun bekendheid/imago een boost willen geven. Sterker nog, binnen afzienbare tijd zal bekendgemaakt worden dat ook het sponsorhuis van Heroes Den Bosch sterk gerenoveerd is. Hierover later meer. Get Hooked is verantwoordelijk voor de totale rebranding, terwijl ook Macron (kleding), Thijs Media (video), ProLease/Story (auto's) en natuurlijk de eigen Maaspoort een belangrijke rol spelen in het uitdragen van het nieuwe merk.”