PSV heeft een nieuwe sponsorovereenkomst gesloten met GX Software. Het bedrijf dat de club al jarenlang digitaal ondersteunt, sponsort tot medio 2025 PSV Vrouwen. Het bedrijf herkent zich in de waarden van de vrouwentak.
GX Software is een toonaangevend Nederlands technologiebedrijf dat zich specialiseert in het leveren van innovatieve digitale ervaringen. GX helpt organisaties bij het creëren van gepersonaliseerde en dynamische online interacties met hun klanten op basis van eigen software producten XperienCentral en Engatta. PSV en GX werken al meer dan 20 jaar samen. XperienCentral is sindsdien dé motor achter PSV.nl.
“Wij zijn bijzonder trots om nu ook als Official Supplier van PSV Vrouwen naar voren te treden,” zegt Willem Rossieau, CEO van GX Software. “We hechten grote waarde aan diversiteit en inclusie binnen onze organisatie. Zo bestaat het managementteam van GX uit meer vrouwen dan mannen. De samenwerking met PSV Vrouwen komt voort uit gemeenschappelijke waarden en ambities: samen zorgen we ervoor dat, net zoals in het voetbal, ook de IT branche interessant wordt voor vrouwen.”
“Als een partner verlengt, krijg je eigenlijk een compliment. Het is een goed teken”, zegt Commercieel Directeur Frans Janssen over de nieuwe deal. “GX toont zich al jaren als een zeer betrokken partij en deze keuze onderstreept dat nog maar eens. Ik ben erg blij dat zij een bestaande trend voortzet, want steeds meer bedrijven willen zich associëren met de waarden van PSV Vrouwen.”