Graydon Nederland heeft een nieuwe hoofdsponsorovereenkomst met Sparta gesloten. De overeenkomst heeft een looptijd van 2 jaar met een optie voor 1 jaar.
Sparta directeur Peter Bonthuis is zeer verheugd: 'In deze voor het betaalde voetbal in Nederland moeilijke tijden, is het voor ons fantastisch dat hoofdsponsor Graydon aangeeft vertrouwen in de toekomst van Sparta te hebben.'
Algemeen directeur van Graydon Gertjan Kaart geeft aan dat Graydon een brede bekendheid wil genieten als leverancier van informatie van en over alle bedrijven en ZZP’ers in Nederland. 'Dus dit sponsorschap is niet alleen gericht op onze directe markt en klanten, maar ook naar alle bedrijven in Nederland die op rekening zakendoen. Want nog niet iedere ondernemer is bewust van het belang om de eigen financiële PR op orde te hebben en het feit dat ondernemers via Graydon met honderden financiers en potentiële klanten en leveranciers in contact staan.'
Commercieel Directeur, Mattijs Manders van Graydon Nederland, geeft aan dat de nieuwe overeenkomst met Sparta, Graydon de mogelijkheid biedt om zich te blijven onderscheiden op de markt. “Mede als gevolg van ons jarenlange hoofdsponsorschap van Sparta is de naamsbekendheid van Graydon inmiddels aanzienlijk gestegen. Maar wat wij precies doen en waar wij als Graydon voor staan, is veel minder bekend. Hier gaan wij de komende jaren met Sparta aan werken. Samen met het in sport gespecialiseerde marketingbureau Sportstrategie uit Den Haag, is er een creatief concept gemaakt waarbij wij de spelersselectie van Sparta gaan inzetten om de boodschap van Graydon over te brengen.
'Graydon wil ook in deze moeilijke en onzekere tijden in de economie én de Nederlandse voetbalwereld, haar uiterste best blijven doen om een bijdrage te leveren aan een gezond bedrijfsleven en een gezonde maatschappij. Daarom is er voor gekozen een stap verder te zetten met Sparta en om het samenspel tussen Graydon en Sparta verder uit te bouwen, op financieel, maatschappelijk en zakelijk gebied. Het resultaat levert, een in de sport, onmogelijke uitslag op namelijk een win-win voor Sparta en Graydon.'
Afgelopen zondag stond het logo van Spieren voor Spieren op het shirt van Sparta Rotterdam in plaats van hoofdsponsor Graydon. Graydon stelde het shirt beschikbaar aan Spieren voor Spieren om te vieren dat men het contract verlengd heeft.