EY wordt partner van Plaza Padel

EY heeft zich voor de komende jaren verbonden als partner van Plaza Padel.

EY zegt trotse hoofdsponsor van Padel in Nederland te zijn, omdat het gelooft in het dynamische en verrassende karakter van de sport. Daarnaast heeft de sport een positief karakter, en kan het door alle doelgroepen worden beoefend. "Door een partnership aan te gaan met Plaza Padel, bevestigt EY haar geloof in de sport en haar ambitie om de sport toegankelijk te maken voor haar medewerkers en klanten", laat EY weten.

De overeenkomst in de gezamenlijke missie zorgt voor een sterke basis van de samenwerking. Zowel EY als Plaza Padel willen de groei van de sport in Nederland stimuleren, en beschikbaar maken voor iedere doelgroep. Daarnaast biedt EY door het partnership met Plaza Padel, haar bijna 5000 professionals in Nederland de kans om kennis te maken met padel.

John van Lottum van Plaza Padel: ‘We zijn trots om EY te verwelkomen als partner van Plaza Padel, het is mooi dat een bedrijf met de status van EY de sport en Plaza Padel op deze manier omarmt. Dit geeft ook direct de potentie van padel aan voor het bedrijfsleven, het is en blijft een sport die verbindt.”

Saskia van der Zande, Lid raad van bestuur EY Nederland en Talent Leader vult aan “In het afgelopen jaar hebben we gemerkt wat de potentie en het positieve karakter van padel kan betekenen voor EY. Via het partnership met Plaza Padel kunnen we een nóg grotere bijdrage leveren aan de groei van padel in Nederland. Daarnaast maken we de sport nu nóg toegankelijker voor onze medewerkers en relaties, we bieden ze namelijk de kans om zowel te vergaderen als te padellen bij Plaza Padel”.

EY is een accountant en adviesorganisatie die zich inzet voor een beter werkende wereld; Building a better working world. EY werd eerder hoofdsponsor van KNLTB Padel. De komende jaren wil EY door het partnership met de KNLTB en Plaza Padel de sport verder professionaliseren en het dynamische en verrassende karakter van de sport zichtbaar maken bij een breed publiek.

Op het Sponsorreport jaarcongres op 16 januari a.s. zullen John van Lottum, mede-eigenaar van Plaza Padel en Maton Sonnemans, marketing directeur bij EY Nederland, een keynote presentatie verzorgen over Plaza Padel en de commerciële en zakelijke aspecten van deze 'New Kid on the Block'-sport.
Inschrijven kan hier
.