Elfi en AZ Alkmaar hebben de handtekeningen gezet onder een vijfjarige samenwerking. Daarmee staat het vastgoedbedrijf tot medio 2027 op de rug van het wedstrijdshirt. Met Elfi wordt door AZ de vierde partner in korte tijd gepresenteerd.
Elfi onderscheidt zich in de vastgoedmarkt door het ontwikkelen en aanbieden van hoogwaardige appartementen en woningen tegen een eerlijke prijs. De ambitieuze en veelzijdige vastgoedonderneming zet zijn groeistrategie door middel van dit partnership extra kracht bij. Elfi wil met hun marktbenadering de traditionele vastgoedmarkt een nieuwe impuls geven door nog meer aandacht voor de huurder centraal te stellen.
Jasper de Rooij, eigenaar van Elfi, over de samenwerking: “Voor Elfi geldt dat we gedreven worden door duurzaam en resultaatgericht ondernemen, door middel van focus, fitheid en doorzettingsvermogen. We werken samen met partners die net als wij de hoogst haalbare kwaliteit en prestaties nastreven. Daarom spreekt deze samenwerking met AZ ons zo aan. We kijken uit naar een plezierig, sportief en duurzaam partnership.”
“Elfi is een vastgoedonderneming die qua kernwaarden goed past bij AZ”, vindt Algemeen Directeur Robert Eenhoorn. “Het partnership met Elfi is, zeker gezien het sportieve karakter, de aandacht voor haar huurders en de kwaliteit waar Elfi voor staat, een uitstekende match. Het spreekt ons aan dat het een uniek bedrijf is in zijn soort met bovendien een actieve rol in de markt, zoals in ons achterland. Uit het feit dat we een samenwerking van vijf jaar aangaan, spreekt van beide kanten veel vertrouwen.”
Voor Elfi staat bij het zoeken naar samenwerkingen het sportieve karakter centraal: dromen, durven en doen. Het bedrijf heeft zich eerder onder meer verbonden aan dameswielerploeg Jumbo-Visma, hockeyclubs Amsterdam en Pinoke.
Elfi is al de vierde partner die AZ presenteert in korte tijd. Nadat AFAS Software zich nog langer verbond als naamgever van het stadion, werd bekend dat Kansino voor vier jaar de nieuwe hoofdpartner is van AZ en dat CTS Group zich als hoofdsponsor heeft verbonden aan de AZ Jeugdopleiding. Met de start van het nieuwe seizoen voor de deur, de al ruim 10.000 verkochte seizoenkaarten en de diverse nieuwe partners begint het nieuwe voetbaljaar steeds meer vorm te krijgen.
Foto: AZ Media