DPD Pakketservice is de nieuwe shirtsponsor van eredivisieclub Willem II uit Tilburg.
De samenwerking tussen pakketvervoerder DPD en de Eredivisionist uit Tilburg start op 1 juli 2010 voor een periode van drie jaar, met een optie tot verlenging met nog eens drie jaar. Als onderdeel van de sponsorovereenkomst verschijnt de merknaam DPD Pakketservice boven het rugnummer van de spelers op de achterkant van het shirt. De pakketvervoerder hoopt met de overeenkomst haar naamsbekendheid in de consumentenmarkt te vergroten. De vormgeving van het shirt zal niet veranderen door de nieuwe sponsor. 'Willem II heeft een van de meest traditionele en stijlvolle shirts uit het Nederlands betaalde voetbal,' vertelt Michael van Ooijen, CEO van DPD in Nederland. 'Het zou meer dan zonde zijn om hier iets aan te willen veranderen. Wij zijn juist trots dat we op zo’n mooi shirt mogen prijken!"
DPD heeft Trefpunt Sports & Entertainment in de arm genomen voor de begeleiding en advisering rondom de sponsoring van de club. In de komende periode zal Trefpunt innauwe samenspraak met DPD pakketservice het partnership nadere invulling geven.Daarnaast zal Trefpunt een rol gaan spelen in de activatiemogelijkheden van het partnership.