Corendon blijft sponsor HFC Haarlem

Corendon is voorafgaand aan de laatste competitiewedstrijd gepresenteerd in de businessclub van HFC Haarlem. De naam van het bedrijf zal de komende twee jaar prijken op de voorzijde van de nieuwe wedstrijdshirts die speciaal voor HFC Haarlem ontworpen zijn door nieuwe kledingsponsor Patrick.

Corendon is een van Nederlands grootste reisorganisaties en is gevestigd in Lijnden, maar haar roots liggen in Haarlem. Het bedrijf is gespecialiseerd in vliegvakanties naar Turkije, Griekenland, Tunesië, Egypte, Bulgarije en Marrakech.


"Het is ook één van de snelst groeiende reisorganisaties van dit moment en past perfect bij de ontwikkeling die HFC Haarlem doormaakt. Ik ben er van overtuigd dat we gezamenlijk een groot aantal mooie initiatieven voor sponsors en supporters kunnen ontplooien en kijk met veel plezier uit naar deze samenwerking. Corendon en HFC Haarlem verkopen namelijk de leukste dingen die er zijn: zowel vakanties als voetbal betekenen vermaak, dat zal dus zeker matchen'', aldus Paul Wesseling, Commercie HFC Haarlem.

Directeur/eigenaar Atilay Uslu is zeer verheugd met het nieuwe contract: "Wij zien de samenwerking met HFC Haarlem als een unieke kans om onze commerciële alsmede onze maatschappelijke doelstellingen de komende jaren te realiseren. Sport is een bindmiddel voor vele Nederlanders en wij ondersteunen graag de ontwikkelingen op sportief gebied en in het bijzonder in de regio Haarlem."

HFC Haarlem en sportmerk Patrick gaan een intensieve samenwerking aan voor minimaal drie seizoenen. Directeur Henk de Jong namens Patrick: "Bij een klassiek sportmerk als Patrick past een klassieke, historie rijke club als HFC Haarlem. Wij zijn dan ook erg content met de club en verwachten ons met HFC Haarlem op een uitstekende wijze te kunnen profileren in de Haarlemse regio."